למה כדאי להשקיע בקפריסין

למה כדאי להשקיע בקפריסין

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מחפשים את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בענף הנדל"ן דווקא בחו"ל. כאשר יודעים לזהות את המקומות שיש להם פוטנציאל לתשואה משמעותית על השקעת נדל"ן בחו"ל, ניתן להרוויח מכך לא מעט. קפריסין מהווה כיום ללא ספק את היעד הטוב ביותר להשקעת נדל"ן עבור ישראלים. הצמיחה הכלכלית של קפריסין, היציבות הפוליטית שלה, הקרבה שלה לישראל מבחינה גאוגרפית והחיבור שלה לאיחוד האירופאי הופכים אותה ליעד הטוב ביותר להשקעת נדל"ן עבור ישראלים.

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן בקפריסין?

אם אתם מחפשים יעד כלשהו להשקעה בחו"ל, הנה כל הסיבות להשקיע דווקא בקפריסין. ראשית כל, מדובר על סביבת מס נמוכה מאוד. בקפריסין אין מס על רווחי הון וכן היא חתונה על אמנות רבות הנוגעות לכפל מס. העובדה שקפריסין חברה באיחוד האירופאי גורמת לה לצמוח מבחינה כלכלית. מעבר לכך, מחירי הדירות והנכסים בקפריסין עולים באופן רציף וניתן למצוא לא מעט הזדמנויות טובות לרכישה עבור כל משקיע. בקפריסין ניתן למצוא תיירות רבה, כלומר: יש ביקוש משמעותי להשכרת דירות הן עבור מגורים ארוכי טווח של קהילה מקומית והן עבור תיירים אשר מחפשים מגורים קצרי טווח.

כיצד משקיעים נכון בנדל"ן בקפריסין?

בכדי להשקיע בצורה נכונה בנדל"ן בקפריסין חשוב מאוד שלא לבצע את ההשקעה באופן עצמאי, על פי שיקול דעת אישי שאין בו יותר מדי הבנה בתחום הנדל"ן בקפריסין, אלא לבחור מראש באנשי המקצוע הטובים ביותר שיוכלו לסייע בכל הקשור לנושא של קניית נכס למגורים בקפריסין. אנשי מקצוע מעין אלה ידעו כיצד לאתר עבורכם את הנכס המתאים ביותר עבורכם בהתאם לכל הפרמטרים העומדים על הפרק ולאפשר לכם להניב מההשקעה שלכם את התשואה המקסימלית בטווח הרחוק. אין ספק כי השקעת נדל"ן בקפריסין היא דבר נהדר כאשר עושים אותה בצורה נכונה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת מומחה חוזים ומשפט אזרחי הנכון: מדריך מקיף
בתחום העניינים המשפטיים, בחירת מומחה חוזים ומשפט אזרחי המתאים יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות...
קרא עוד »
פבר 29, 2024
ייעוץ פיננסי לעסקים
בחירת היועץ הפיננסי המתאים לעסק שלך היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על הבריאות וההצלחה...
קרא עוד »
ספט 26, 2023
מחיר למשתכן: כמה זה משתלם באמת?
כאשר הקים משה כחלון את מפלגתו "כולנו" לקראת בחירות 2015, הוא שם לעצמו מטרה אחת עיקרית, להתמודד עם מחירי...
קרא עוד »
מרץ 06, 2019