איך בוחרים יועץ לכלכלת המשפחה?

יועץ לכלכלת המשפחה

לכלכל משפחה בישראל זה לא דבר קל. יוקר המחייה, הוצאות שכירות או משכנתא גבוהה, קניות בסופרים יקרים (שמציעים מחירים גבוהים למוצרי יסוד) ושאר הוצאות – לא הופכות את המצב לקל יותר. אבל מה אתם יכולים לשנות בהרגלים שלכם שיוביל לחסכון? אם תעזרו בשירותיו של יועץ לכלכת המשפחה, תוכלו לזהות דפוסים חוזרים ולשנות הרגלי צריכה בזבזניים. אבל איך בוחרים יועץ טוב? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה: 

ניסיון ומקצועיות

חשוב לבחור איש מקצוע מומחה. חפשו את היועץ הפיננסי שיש לו ניסיון בתחום הניהול וכזה שיודע כיצד מתמודדים עם ניהול כלכלי נכון של משק בית. חפשו המלצות על יועץ כלכלי טוב למשפחות וקראו מאמרים באתרים של מומחים. 

התאמה

וודאו כי היועץ מספק שירות בנוגע לכלכלת המשפחה. יועץ עסקי, למשל, יודע להתעסק בתקציבים גדולים ובסכומי עתק של חברות וארגונים. אתם כמשפחה צריכים אדם שיודע לחשוב על העתיד שלכם ביחס לסכומי כסף קטנים יותר תוך התאמת הייעוץ לחיי היום יום שלכם. 

שיחה עם כל המשפחה

בחרו יועץ כלכלי שידע לדבר עם כל המשפחה: החל מההורה המפוזר עד לילד שתמיד רוצה שיקנו לו משהו חדש ויקר. יועץ טוב ידע לשוחח על המצב עם כל בני המשפחה ולהסביר מדוע חסכון וניהול נכון יותר חשוב לעתיד של כולם. 

מומחה לשינוי הרגלים

כדי לשנות את המצב הכלכלי, חשוב לדעת לשנות הרגלים כמו להפסיק להזמין פיצות או אוכל מוכן, או לא לרכוש יותר מידי בגדים ולעיתים גם להתרגל לחיות עם מה שיש. כאשר אנו משנים הרגלים – קל לנו יותר לחסוך כסף. יועץ כלכלי טוב יעזור לכם להבין ולדעת איך לצאת מהמינוס, לנתב את חיי היום יום שלכם למקום נכון שקול ומתון יותר ובכך יספק חסכון לטווח הארוך והקצר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם לייפוי כוח מתמשך יש חסרונות?
ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המעניק לאדם אחד או יותר סמכות לקבל החלטות עבור אדם אחר שאינו מסוגל...
קרא עוד »
נוב 18, 2022
טיפים לבחירת חברת פוליש בצפון
אתם צריכים חברת פוליש אבל איך מוצאים ואיך יודעים לבחור חברה מקצועית, אמינה ואיכותית מבין שפע החברות...
קרא עוד »
יול 25, 2021
כסף בפייבר בשיטת ריברנד מיליונר איך לעשות כסף באינטרנט בשנת 2021
שיטת ריברנד מיליונר נחשבת לאחת השיטות היעילות והמוכרות ביותר ברשת. היום כל אחד רוצה להרוויח כסף...
קרא עוד »
ספט 04, 2020