המדריך לבחירת מיתרים לגיטרה

מיתרים לגיטרה

בפעם הראשונה שנכנסים אל חנות של כלי נגינה, מגלים עד כמה האביזרים עבור גיטרות מגוונים וכוללים כל מיני סוגים שונים שמהם צריכים לבחור את האחד. דבר זה נכון גם עבור מיתרים של גיטרה שלא נשארים שימושיים לעד. בין מיתרי הניילון, מיתרים בעלי עוביים שונים וחוטי הפלדה, זה כדאי מאוד להבחין בין המיתרים שיהיו התשובה הכי טובה לגיטרה האישית שלך.

מבחר של חברות

כמו בכל מיני סוגים אחרים של מוצרי נגינה, יש כמה סוגים של יצרנים גם עבור התחום של ייצור המיתרים של הגיטרות. וכמו בכל דבר אחר יש נגני גיטרה שלהם תהיה העדפה אל חברה אחת על פני האחרת, ויש כאלה שיבצעו את הבחירה לפי הניסיון האישי שהם צברו בתור נגנים, בעיקר.

סוגים שונים של מיתרים

ישנם סוגים שונים של מיתרים לגיטרה אשר נבדלים האחד מן השני בחומר שממנו הם עשויים. דבר זה נובע מן הצורך להתאים את המיתר אל סוג הגיטרה ואל סוג הפריטה והמבנה שלה.

איזו גיטרה יש לכם

יש לכם גיטרה מסוג קלאסית? גיטרה אקוסטית? גיטרה חשמלית או אולי גיטרה מסוג בס? כל אחת מן הגיטרות הללו מצריכה התקנה וכיוונון של סוג אחר של מיתר ועל מנת להגיע אל השמע הרצוי זה חשוב וכדאי לבחור את המיתר הנכון עבור סוג הגיטרה המתאימה.

נגן מתחיל או מנוסה

יש הבדל מאוד גדול בין נגן גיטרה שאך זה הרגע מתחיל לפרוט על גבי מיתרי הגיטרה בפעם הראשונה, לבין נגן מקצועי שכבר מנגן על גבי גיטרה במשך של שנים ואפילו של כמה עשורים. הניסיון עושה את הבדל עם בחירה של מיתרים בצורה בררנית למדי, עם נגנים שאפילו עבורם יש בחירת מיתרים באופן ספציפי שמלווים אותם בכל סשן של נגינה.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן לקבל באתר https://musicmart.co.il

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך השיטה של ד"ר קובי שגיא עובדת?
לנוכח התופעה הרווחת של הרטבות לילה בקרב ילדים ובני נוער פותחו שיטות טיפול שונות. השיטות הללו...
קרא עוד »
דצמ 20, 2019
אימון מכירות למוקדים – האם זה מוכיח את עצמו?
אם תסתכלו על עסקים שונים אשר בחרו להיעזר בשירותי אימון מכירות למוקדים אזי תוכלו לראות במהרה כי...
קרא עוד »
אוג 24, 2020
נעלי פלטפורמה לכלה – איך רוכשים נעליים בצורה נכונה?
כשרוכשים נעליים באופן כללי ובפרט עבור אירועים מיוחדים, צריך לקחת בחשבון שהנעליים אמורות לשרת אותנו...
קרא עוד »
פבר 07, 2022