הטבות במשכנתא להורים יחידנים

הטבות משכנתא הן דרך מצוינת לעזור להורים יחידניים לחסוך כסף. בהתאם למדינה, הורים יחידים יכולים לקבל ניכוי ריבית משכנתא של עד אלפי שקלים. להורים יחידניים עשוי להיות יתרון בקבלת משכנתא בעזרת הטבות אלו. עם זאת, הם עדיין צריכים להיות זהירים ולוודא שהם לא משלמים יתר על המידה את המשכנתא שלהם.

הורים חד הוריים לרוב אינם זכאים להטבות משכנתא מסורתיות, אך הממשלה ביצעה כמה שינויים בחוק כדי לוודא שהורים חד הוריים עדיין יכולים לקבל משכנתא. משכנתאות חד הוריות קיימות כבר שנים רבות, אך כיום הן חלות רק על אנשים עם ילדים מתחת לגיל 18. לאחרונה השתנה החוק כך שאנשים שהם חד הוריים ויש להם ילדים מתחת לגיל 18 יכולים לנצל את הטבת המשכנתא הזו.

קראו על משכנתא במימון ישיר>>>

תבדקו את הזכויות שלכם

הורים חד הוריים מתקשים לרוב למצוא משכנתא המשתלמת עבורם. הסיבה לכך היא שרוב המלווים אינם מבינים את המצב הכלכלי הייחודי של הורים חד הוריים וילדיהם. עם זאת, ישנן הטבות משכנתא רבות הזמינות להורים יחידניים שיכולות לעזור להם לחסוך כסף בתשלומים החודשיים שלהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של משכנתאות להורים יחידניים, אך חלק מהנפוצים ביותר כוללים:

– הלוואת הון דירה: משכנתא מסוג זה מאפשרת לך ללוות כנגד ההון העצמי של הבית שלך על מנת להוריד את שיעורי הריבית והתשלומים החודשיים.

– משכנתא בריבית בלבד: משכנתא מסוג זה מאפשרת לשלם רק את הריבית על ההלוואה בכל חודש במקום הסכום הכולל שחייבים בסוף התקופה.

– ביטוח משכנתא: ביטוח מסוג זה מגן עליך ממחדל בהלוואה שלך אם תאבד את עבודתך או אם יש מצב חירום רפואי שמונע ממך לבצע תשלומים בזמן על פי מה שנקבע.

לפרטים על מיחזור משכנתא>>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: גילוי יתרונות נסתרים של אורטופדיה של פציעות ספורט
ברוכים הבאים לתחום האורטופדיה של פציעות ספורט, שבו השאיפה לבריאות וביצועים מיטביים תופסים את מרכז...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
איך מועדוני צרכנות יכולים להועיל לעסק שלך
מועדון צרכנות נשמע מאוד דומה למועדון לקוחות, אך הוא מציע קשת רחב יותר של אפשרויות למימוש ההטבות, בכמה...
קרא עוד »
ינו 05, 2019
לפי אילו קריטריונים מעריכים שווי דירה
לפי אילו קריטריונים מעריכים שווי דירה אם אתם עתידים בקרוב לרכוש דירה חדשה וכבר מצאתם דירה העונה על...
קרא עוד »
דצמ 17, 2018