דירות ביוון

רוב האנשים החיים ביוון שוכרים דירה. על מנת לשלם שכר דירה גבוה, הם מוצאים את עצמם פעמים רבות במצב שבו הם אינם יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה חדשה או לעזוב את הדירה הנוכחית.

בעיה זו אינה ייחודית ליוון. זה קורה בכל העולם וזה קורה כבר הרבה שנים. הבעיה היא שרוב הזמן אף אחד לא רוצה לקנות דירה כי יש כל כך הרבה דירות אחרות. אף אחד לא רוצה לחיות עם אדם אחר, במיוחד אם זה לא בן או בת הזוג שלך. לכן, אנשים נאלצים לשכור דירה שלא מתאימה לאורח החיים או לצרכיהם ובסופו של דבר משלמים יותר ממה שהם צריכים עבור יחידה כה קטנה.

מחסור חמור של דירות ביוון

דירות מהוות חלק חשוב מאורח החיים המודרני והן מהוות גם מקור הכנסה עבור אנשים רבים. עם זאת, ביוון יש מחסור חמור בדיור וכתוצאה מכך, המחירים עלו. דירות ביוון הן אפשרות השקעה פופולרית מאוד. המחיר הממוצע של דירה באתונה הוא בין מיליון למיליון וחצי שקלים.

דירות ביוון הן אמצעי מחיה נוח. הם סבירים, נוחים ובטוחים. הם מציעים הרבה מאוד מקום, אבטחה ופרטיות. הם גם מקום אידיאלי עבור משפחות לחיות יחד ולספק את הסביבה הטובה ביותר עבור הילדים לגדול בצורה בטוחה ומאושרת.

תמיד יש בעיות בשוק הנדל״ן

כמו בכל מוצר או שירות אחר, תמיד יהיו כמה אנשים שלא יהיו מרוצים מהמחיר או מהאיכות של המוצר, ובמקרה שלנו – נדלן ביוון. במקרה זה יש לנו דירות ביוון שנבנו בקנה מידה לא נכון ולא תוכננו מתוך מחשבה על נוחות או ביטחון. המשמעות היא שהם לא מאפשרים מספיק מקום למשפחות המתגוררות יחד בנוחות, וגם לא מספקות מספיק פרטיות כדי שהן ירגישו בנוח כשהן רחוקות מהבית לפרקי זמן ארוכים. התוצאה היא

דירות ביוון הופכות לנושא חם. המדינה מתמודדת עם מצוקת דיור חריפה. הדבר נובע בעיקר מהעלות הגבוהה של הנכס ומהעובדה שרוב הדירות נרכשות על ידי זרים.

לקריאה נוספת על השקעות נדלן ביוון באתר של מעריב >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לניהול פרויקטים באופן יעיל
רוצים להיות בטוחים שאתם עושים כל מה שאתם יכולים בכדי לנהל את הפרויקט שלכם באופן יעיל? בכדי להקל עליכם...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
חברת ניקיון בתל אביב – נקו לכם את זה מהראש
יש לכם משרד בתל אביב? אתם חושבים לתחזק אותו מבחינת ניקיון ושירותי ייעול שונים? הכירו חברת ניקיון...
קרא עוד »
דצמ 24, 2020
מה זה הסכם safe
אם אתם מקימים חברת סטארט אפ (חברת הזנק) יתכן והסכם כזה יכול לסייע לכם. מהו הסכם  safe? אחת הבעיות של...
קרא עוד »
ספט 10, 2019