דוד בן הרוש ועיריית יבנה – לבחור את האיש הנכון לתפקיד

דוד בן הרוש ועיריית יבנה

כשאנחנו ניגשים לבחור אדם לתפקיד מסוים, בין אם זה בעבודה, בין אם זה בארגון התנדבותי או ארגון אחר שמייצג ציבור מסוים, בין אם זה בבחירות לרשות מקומית או לכנסת, אנחנו צריכים לדעת מיהו, אנחנו צריכים לדעת מה הרזומה שלו, מה הוא מציע לנו, איזה ניסיון יש לו ומה הוא יכול להציע לנו. 

> הכירו את דוד בן הרוש עיריית יבנה

אנחנו לא נבחר כל אחד, שכן התוצאות של הבחירה עלולות להיות הרות גורל, לכן, אנחנו נחפש אך ורק גורם שאפשר לסמוך עליו, אנחנו נחפש אך ורק מישהו שבאמת אנחנו יכולים להיות בטוחים שהבחירה בו תהיה אופטימאלית מצידנו בכל אספקט, הן מבחינת מעשים, הן מבחינת אמינות ויושרה, הן מבחינת יחסי עבודה וכמובן מבחינת תפוקה והספקים. 

על כן, כשאנחנו בוחנים את דוד בן הרוש עיריית יבנה, ומי שהיה לאחר מכן בכיר בנמל אשדוד, הרי שאנחנו צריכים לדעת שהבחירה בו לתפקיד ביצועי משתלמת לנו. שכן הוא עומד בכל הקריטריונים שאנחנו מצפים להם, כל הקריטריונים שאנחנו מעמידים בפני אנשים שעומדים לבחירה, הן בתפקיד ציבורי והן בתפקידים אחרים, תפקידי ביצוע כמובן. 

כיצד אנחנו יכולים למדוד זאת

אנחנו יכולים למדוד את היכולת של אדם כזה או אחר לבצע את התפקיד שאנחנו בוחרים להטיל עליו, בצורות שונות. למשל, אנחנו יכולים למדוד זאת על פי מדדי ביצוע, על פי המלצות וחוות דעת, על פי עמידה ביעדים, על פי השאלה הבסיסית, האם מה שהוא היה אמור לספק הוא אכן סיפק ועשה זאת על הצד הטוב ביותר. 

כשאנחנו בוחנים, כאמור, את התפוקה של דוד בן הרוש יבנה בימים שלו כראש עיר ביבנה, למשל, אז אנחנו מגלים מדדי ביצוע גבוהים ועמידה ביעדים, מה שמלמדים בהחלט על כך שמדובר באדם ראוי לכל תפקיד ביצועי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיפוץ בניינים וותיקים
שיפוץ מבנים וותיקים הוא מסע שובה לב המשלב אומנות, היסטוריה ותשוקה לשימור אוצרות אדריכליים. בין אם זה...
קרא עוד »
יונ 23, 2023
תובנות חיוניות למשא ומתן מקצועי
משא ומתן הוא מיומנות בסיסית עבור אנשי מקצוע בכל הענפים. בין אם אתה סוגר עסקאות, מנהל קונפליקטים או...
קרא עוד »
ינו 10, 2024
קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים את זה חכם
אחד האמצעים הטובים ביותר לשיווק ופרסום מוצרים ושירותים באינטרנט כיום, היא רשת החברתית פייסבוק....
קרא עוד »
אפר 24, 2022