טיפים לעיצוב מטבח פרובנס לבן

ההתלבטות בנוגע לאיזה מטבח מתאים לנו לדירה הינה התלבטות קשה, מחירי המטבחים אינם זולים בלשון המעטה וכאשר עלינו להחור את המבטח האידיאלי עבורינו הדבר עלול לערור מחלוקות ולבטים רבים. מטבח פרובנס בצבע לבן יכולה להיות בחירה מצויינת.

 

מה זה בכלל מטבח פרובנס?

פרובנס הינה חבל ארץ הממוקמת בדרום צרפת הנחשבת לאיזור יפה במיוחד שמהווה מוקד תיירות לחובבי היין האיכותי ומטעמים נהדרים מכאן מגיע גם שמו של סוג מטבח זה.

מכאן מגיע שממו של המטבח הנ"ל, המטבח מאופיין בכך שרובו בנוי מעצים גדולים ורחבים ובנוי בסגנון כפרי המחזיר אותנו למקורות ובעל וינטאג' סטייל קלאסי. ולכן השאלה היא האם בייתכם מעוצב בסגנון מודרני? במידה וכן סביר להניח שמטבח פרובנס פחות יתאים עבורכם אך אם זה לא המקרה מטבח פרובנס יכולה להיות הבחירה המושלמת.

 

מטבח פרובנס לבן

במידה ובחרנו במטבח פרובנס הצבע הנפוץ ביותר לעיצוב המטבח הוא לבן מכיוון שהעצים בצבע לבן נותנים לבית הרגשה של מטבח מלכותי וקלאסי אם החלטתם לבחור בצבע הלבן הינה כמה טיפים שיסיעו למטבח להראות מושלם. למשל להוסיף פרטי רקע במטבח בצבעים בהירים כמו תכלת לדוגמא שישתלבו יפה עם הסגנון הלבן, צבעים כהים לפרטי הרקע לא ישתלבו בצורה נעימה לעין.

טיפ נוסף הוא לעשות רצפת פרקט למטבח. מכיוון שהמטבח כולו מעץ מאוד מוסיף לעשות רצפת פרקט למטבח בכדי להעצים את תחושת הכפריות.

טיפ מעולה יכולה לבוא בבחירת גופי התאורה למטבח פורבנס לבן. ההמלצה שלנו היא לתלות גופי תאורה שנדליר היורד מטה בצבעים כהים כמו שחור לדוגמא בכדי לשבור מעט הרקע הלבן והבהיר שעולה מן המטבח.

להוסיף פרטים דקורטיבים טבעיים כגון עציצים המשתלבים בצורה יפה עם מבנה העץ.

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ – https://www.vng.co.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך למלא בטופס החזר מס?
טופס החזר מס לשכירים כולל סעיפים שונים אותם יש למלא בצורה מדויקת. חלק ראשון ושני -  בטופס החזר...
קרא עוד »
אפר 04, 2021
מה חשוב לדעת על מסחר יומי במניות?
מאמר זה עוסק במסחר יומי במניות. חייו של הסוחר מלאים בחוסר ודאות, וזו תקופה לחוצה עבורם. הם צריכים...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
חלוקת מגנטים
חלק זה דן בהפצת מגנטים על דלתות. הוא ידון כיצד ומדוע מופצים מגנטים אלו, והיעילות שלהם בשיווק. חלוקת...
קרא עוד »
יול 11, 2022