איך לחשוב על רעיון לסטארט אפ

מהו אותו רעיון ששווה השקעה? איך מוודאים שאחרים לא יישמו את אותו הרעיון? איך חושבים על רעיון טוב לסטארט אפ מוצלח? מאמר זה יספק לכם תשובות לשאלות אלו. קריאה נעימה.

רעיון לסטארט אפ – בעיה קיימת

רעיונות רבים נובעים כתוצאה מבעיות קיימות. אם אתם מבחינים בבעיה רצינית ואתם מעוניינים לפתור את הבעיה עבור הצרכן, יכול להיות שעליתם על פוטנציאל להרוויח ורעיון נפלא לסטארט אפ. כאן ההמלצה היא לחשוב עם Startplan על בעיות אמיתיות להן ניתן למצוא פתרון שיענה על צורך. אי אפשר להתעלם מכך שאף אדם אינו מעוניין להיות בבעיה לה אין פתרון ולכן מוצרים או שירותים המספקים פתרון לאותה בעיה, יכולים להצליח ובגדול.

רעיון לסטארט אפ – היכרות אישית עם הבעיה

אומרים שהרעיונות הטובים ביותר הם רעיונות שנוצרו כתוצאה מההיכרות האישית שלנו. כלומר, רעיונות טובים נובעים לעיתים מכאב או מצוקה אישית ולכן ההמלצה היא תמיד לחשוב על דברים מהם אתם מוטרדים. בעיות שהטרידו אתכם אם בהיבט המקצועי ואם מבחינה אישית, ולמצוא להם פתרון בצורת מוצר או שירות.

רעיון לסטארט אפ – בעיה של כולם?

שאלה חשובה אותה יש לשאול את עצמכם היא האם אותו רעיון לסטארט-אפ אותו הגיתם הוא רעיון אשר מספק מענה רק לכם, לקהל מצומצם של חברים או רעיון אשר יכול לענות על בעיה עבור פלח גדול בשוק. שהרי אתם מעוניינים שהסטארט אפ יצליח ויגיע לכמה שיותר צרכנים.

רעיון לסטארט אפ ופתרון 

הרי שלא ניתן לחשוב על בעיה שמטרידה רבים בלי לחשוב על פתרון אותו ניתן להציע לאנשים. כאן, חשוב להתייעץ עם מומחים וזאת על מנת להיות בטוחים שהפתרון אכן ריאלי, שהוא ישים, שהוא לא נוגד את כללי הבטיחות או תקנים כלשהם, שהוא חוקי וכו'.

לסיכום, רעיון לסטארט אפ יתחיל לרוב מבעיה שמעוניינים לפתור ולאחר מכן יצירת פתרון לבעיה בדמות מוצר או שירות. מכיוון שרוב האנשים אינם מומחים בתחום בדיקות מקדימות לסטארט אפ וכל התהליך משלב הרעיון ועד הסטארט אפ, חשוב להסתייע בחברת ייעוץ לסטארט אפים. בהצלחה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרשרת יהלומים – עד כמה זה באמת יקר?
שרשראות יהלומים הפכו לדרך נפלאה להתקשט, בעוד שבמוזיאונים בכול העולם! אנו יכולים להתבונן בסגנונות...
קרא עוד »
אוק 15, 2019
מה זה קיבוע זכויות?
תהליך שמבצעים אותו מול מס הכנסה בשלב בו מגיעים לגיל פרישה. התהליך הזה נועד לאפשר לפורש להגיש בקשה על...
קרא עוד »
נוב 06, 2019
הגביה מהירה של צ'קים חוזרים? איך זה עובד!
רוצים להפסיק להיות תלויים במזל ובכל פעם מחדש לחשוש שמא הלקוח ימסור לכם צ'ק דחוי? בכדי לייעל את תהליך...
קרא עוד »
ספט 23, 2019