מצבות עם לב

מצבות עם לב נמצאות בדרך כלל בבתי קברות. לרוב הם עשויים משיש, גרניט או אבן גיר ויכולים להיות די יקרים. זהו טרנד חדש שנראה בתקופה האחרונה. היא נקראת "אבן הלב" אשר עשויה בדרך כלל מעץ או מתכת ועליה חתך בצורת לב. הטרנד התחיל ברעיון להוסיף לב למצבות כדי להפוך אותן לאישיות יותר ופחות קרות. זה גם עוזר לאנשים לזכור את יקיריהם שנפטרו על ידי הנחת מגע מיוחד משלהם על המצבה שלהם.

מצבות עם לב – במה מדובר?

הלב הוא סמל של אהבה, חמלה וחסד. הלב על המצבה הוא סמל לסנטימנט של רבים. המצבה בצורת לב היא סמל לאהבה, חיבה וחמלה. ניתן למצוא סמל זה בתרבויות ובדתות רבות ושונות ברחבי העולם.

ניתן למצוא סמל זה בתרבויות ובדתות רבות ושונות ברחבי העולם. בנצרות, זה מייצג את הרעיון שאלוהים הוא אהבה. המצבה בצורת לב משמשת לעתים קרובות ככתובה להנצחת יקיריהם שמתו או שעדיין בחיים אך לא מספיק טוב כדי לבקר את יקיריהם באתר הקבר שלהם.

בחירה מעולה בעצם

המצבה בצורת לב שימשה במשך מאות שנים אנשים מתרבויות ודתות שונות כדי להנציח את יקיריהם שמתו או עדיין בחיים אך לא מספיק טוב כדי לבקר אותם באתר הקבר שלהם. אבני מצבה עם לב מסתובבות ברשתות החברתיות בשנים האחרונות. הטרנד התחיל בתמונה של מצבה שעליה כתובה המילה "אהבה", אבל מאז הטרנד התפתח למשהו משמעותי יותר.

הרעיון מאחורי המצבות הללו הוא לזכור את יקיריהם באופן אישי יותר מאשר ביקור בקברים או אנדרטאות. על מצבות אלו כתובות לעתים קרובות מילות עידוד, כגון "אתה אהוב" ו"אני אוהב אותך". אנשים רבים משתמשים במגמה זו כדי לזכור את יקיריהם שנפטרו ולומר עליהם משהו חיובי לאחר מותם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסכם גירושין – איך לא לצאת מופסדים
תהליך הגירושין נחשב ללא ספק לאחד התהליכים המורכבים והקשים ביותר מכל בחינה אפשרית. מדובר על מצב שבו...
קרא עוד »
אוק 06, 2019
עכביש קפצן
העכביש הוא טורף שניזון מחרקים ובעלי חיים קטנים אחרים. יש להם בדרך כלל שמונה רגליים כדי לעזור להם לנוע,...
קרא עוד »
מאי 22, 2022
להתנהל עסקית נכון – איך מתחילים?
התנהלות עסקית נכונה מובילה לכדאיות כלכלית ולרווחיות, ללא ספק השקעה בטוחה לטווח רחוק. כדי להגיע לכך...
קרא עוד »
דצמ 08, 2020