שיש אוניקס – מה הוא בעצם?

שיש אוניקס - מה הוא בעצם?

מי שבונה מבנה חדש, מי שמקים בית פרטי או דירה: מוצא את עצמו עוסק בלא מעט סידורים ובחירות, כמו גם מבצע תשלומים ופעולות שמטרתן להפיק את המיטב מהבנייה של הנכס. כיום, יותר ויותר אנשים הפכו מעורבים בתהליך בניית דירה או בית פרטי בעוד שרבים משלבים בין עיצוב הבית לבין תהליך הבנייה עצמו. 

אחת הדרכים לעצב מבנים נעשית באמצעות בחירת משטחי שיש עבור מטבח, חדר אמבטיה, מדרגות, רצפה וחצר. בכך אפשר לבחור אלמנטים שאינם מתכלים שנחשבים מבין החזקים ביותר בתחום הבנייה. מי שירצה להנות משיש אלגנטי לבית יוכל לבחור שיש אוניקס. אבל מה צריך לדעת על סוג השיש הזה? הנה מספר פרטים חשובים: 

קווים לדמותו של שיש אוניקס

שיש הוא מבין החומרים הוותיקים ביותר בתחום הבנייה והוא מיוצר מאבנים חזקות ותערובות קוורץ, שרף, חול ים ודבקים חזקים. התערובת נועדה לאפשר לשיש את גמישותו בעוד שהטקסטורות של שיש אוניקס הן אלה שהופכות אותם לכה מבוקש בעיצוב הבית. 

מה מיוחד בשיש אוניקס? 

מה שמייחד את אבן האוניקס הוא העבודה שמדובר בחומר שממנו מייצרים אבני חן לתכשיטים, זאת משום שהגבישים של האוניקס מכילים גוונים מהממים של לבן שחור או אדום. הסגסוגת של הצבעים הפכה את אוניקס לסוג שיש מבוקש בבניית מבנים מסוגים שונים, בזמן שהמשטחים השקופים למראה יוצרים טקסטורות מעניינות שמלווות את העיצוב. 

לסיכום, שיש אוניקס הוא חומר נגיש שאינו יקר והוא נפלא לעיצוב הבית. לכן רבים בוחרים בו לעיצוב אמבט, מטבח, משטחים ושולחנות, מדרגות ושאר אלמנטים לבית. היכנסו לאתר https://www.nir-zvi.co.il כדי להתרשם מיתרונותיו של שיש אוניקס.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה לפתוח עסק מזון ומתי זה יוצא משתלם?
פתיחת עסק בתחום המזון מחייבת הוצאות כספיות ניכרות, שמטרתם להעמיד את העסק על הרגליים, כולל הציוד,...
קרא עוד »
יול 08, 2021
גיוס עובדים להייטק
היום ניתן לראות בארץ יותר ויותר חברות הייטק שרק הולכות ומתפתחות. ארץ ישראל נחשבת ללא ספק לאומת...
קרא עוד »
נוב 23, 2019
איך מגיעים למצב של זכות מגורים לכל החיים
במדינות המערב, זכויות יסוד אזרחיות הן חלק חשוב בהיבט החברתי ובהיבט המשפטי. זכויות כגון כבוד האדם...
קרא עוד »
מאי 26, 2022