תהליך הוצאת ויזה מול המינהל האמריקאי

הוצאת ויזה אמריקאית

החלטתם לטוס לארצות הברית? לא משנה מהי הסיבה בגינה אתם מעוניינים לטוס לאמריקה, אתם עומדים מול תהליך מורכב שכולל כמה שלבים ומטרות חשובות. כאשר אחת המשימות המרכזיות היא הנפקת הויזה לארצות הברית. שימו לב – מדובר על תהליך מורכב מול המינהל האמריקני שמעמיד אתכם מול מספר מטלות מורכבות שעליכם לבצע אותם היטב כדי להצליח להשיג את המטרה שלכם ולקבל לידיכם את הויזה הנכספת שלכם.

> תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ מקצועי באתר https://www.americandocs.co.il

ישראלים וארצות הברית

ישראלי שמעוניין להיכנס לגבולות ארצות הברית חייב לשאת ויזה. את הויזה יש להנפיק בשגרירות ארצות הברית אשר בישראל. תהליך ההנפקה כולל מספר שלבים שיש לבצע אותם כראוי ועל פי ההנחיות כדי להצליח לקבל את הויזה הרצויה במהירות האפשרית.

תהליך הנפקת הויזה מתחיל ברישום. מדובר על טפסים מקוונים שכוללים מספר רב של שאלות באנגלית. בין היתר יש למלא פרטים אישיים רבים כמו שמות קודמים, אזרחויות, מקום המצאות ההורים, מטרת הנסיעה ומשך הזמן המתוכנן לשהייה בארצות הברית. מקום עבודה, גובה הכנסות, מחלות מסוכנות וכן שאלות לגבי עבר פלילי. הטפסים מכילים שאלות נוספות רבות שחשוב לענות עליהם ביסודיות לאחר הבנה של השאלה. אמנם מדובר על שלב התחלתי בהנפקת הויזה, אבל מי שהתנסה בכך יכול לספר כי מדובר על שלב מייגע וממושך שדורש זמן וסבלנות.

הנפקת שובר ותשלום

לאחר הנפקת השובר DS-160 יש לבצע תשלום עבור הויזה וכן לקבוע תור לראיון. הריאיון נועד לבדוק האם המבקש עלול להיות מסוכן לארה"ב, כמו כן מנסים לברר האם המבקש עשוי לרצות להשתקע בארה"ב. יש לדעת כי במקרים רבים בקשות של צעירים אחרי השירות הצבאי מסורבות בגין החשד שהם מעוניינים להשתקע בארה"ב. היות שכך חשוב מאוד לדעת כיצד לנהוג במהלך הריאיון ומהן התשובות המומלצות שלא יעוררו חשדות ולא יעוררו מחשבה כי מדובר באנשים שמעוניינים להשתקע בארה"ב.

כמה זמן זה לוקח?

לאחר שהמבקש כבר עבר את הריאיון לקוח עוד כשבועיים עד שהויזה מגיעה לביתו. חשוב לדעת כי כאשר מבצעים באופן עצמי את התהליך הוא עלול להיות מייגע וממושך, לא כן כאשר מלווים באנשי מקצוע מיומנים.

בשיתוף מגזין Tnews

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סופטבנק משקיעה מיליונים בסטארטאפ של מתי כוכבי
הרבה פעמים אנחנו קוראים באינטרנט או שומעים בחדשות, על חברות בינלאומיות גדולות, חברות אחזקות, בתי...
קרא עוד »
אפר 23, 2020
ביג שוט משתפים: 3 סיבות להשקיע בשוק ההון
חושבים על השקעה בשוק ההון? רוצים להרוויח הרבה כסף ולסחור בהצלחה? בואו וקראו מהן שלוש הסיבות שמסבירות...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
ריהוט משרדי
רכישת ריהוט משרדי מהווה את אחד השלבים המרתקים ביותר בגיבוש חדרי עבודה באשר הם. בין אם אלו חדרי עבודה...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021