דירות להשקעה בצפון אנגליה – איך מתחילים

דירות להשקעה בצפון אנגליה

עד לפני מספר שנים הייתם שואלים את המומחים במה להשקיע את הכסף הפנוי שלכם והם היו אומרים לכם ללא היסוס להשקיע בנדל"ן בארץ. אך כיום ישנה תמימות דעים כי שוק הנדל"ן בארץ לא מהווה הזדמנות השקעה טובה וזאת עקב הסיבה שיש סיכוי גדול שהוא לא יחווה עליות ואף רבים חושבים כי הוא עתיד לרדת בזמן הקרוב. מה שברור עוד הוא שנדל"ן עדיין מהווה קרקע בטוחה ושאם אנחנו לא משקיעים בנדל"ן בארץ כדאי לנו מאוד להשקיע בנדל"ן בחו"ל. על רקע זה יש לציין האופציה של דירות להשקעה בצפון אנגליה היא אופציה מאוד מעניינת אשר יכולה להניב לכם תשואה מאוד יפה כמו שאפשר ללמוד מביקור באתר https://britania.co.il/. אך עליכם להבין כי לישראלי לא יהיה קל לרכוש דירה בצפון אנגליה לבד ועל כן כדאי לו לפנות אל חברה ישראלית אשר תלווה אותו בכל ההליך הזה.

האם כדאי לרכוש דירה חדשה או דירה יד שנייה?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה נכס אתם רוכשים בצפון וכי אתם צריכים לעשות הכול בכדי לרכוש את הנכס הטוב ביותר והאיכותי ביותר שיש. על רקע זה עולה השאלה האם לרכוש דירה חדשה או דירת יד שנייה? כל מי שיגיד לכם תשובה ברורה בנושא זה חוטא לאמת. עליכם להבין כי במקרים מסוימים הדבר החכם ביותר יהיה לקנות דירה יד שנייה ואילו במקרים אחרים הדבר החכם ביותר יהיה לקנות דירה חדשה. הדבר תלוי במיקום הדירה, במפרט שלה, בגודל שלה ובעוד שלל פרטים אשר יקבעו האם הדירה תהיה טובה או לא וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו לעומק.

האם העלות של דירות בצפון אנגליה היא יותר גדולה מהעלות בארץ?

כאשר אנחנו מדברים על רכישת דירה בצפון אנגליה אנחנו חייבים לשאול את עצמנו האם מדובר על השקעה כספית גדולה יותר מאשר קניית דירה בארץ? אם כן התשובה היא שממש לא וכי כיום ניתן לקנות דירה בצפון במחירים ממש נמוכים וכך מאוד יתכן שגם אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות נכס בארץ תוכלו להרשות לעצמכם לקנות נכס בצפון אנגליה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עו"ד תאונות דרכים – מה תפקידו?
אם אתם מעורבים בתאונת דרכים, עליכם להיות מוכנים תמיד להליך המשפטי. מאמר זה יספק טיפים כיצד להכין את...
קרא עוד »
פבר 07, 2023
שטיחים עגולים- טרנדים לשנת 2021
בחירת שטיחים לחללים השונים לבית יכולה להשפיע באופן מהותי על כל האווירה בבית. לא מעט אנשים מבינים את...
קרא עוד »
נוב 21, 2021
תובנות קריטיות לגבי העלאת מעקה
הגבהה למעקה, לעתים קרובות מרכיב עדין אך הכרחי בפרויקטים אדריכליים ובנייה, ראויה לבדיקה מקרוב. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 13, 2024