רשימת ריהוט למעונות

המעונות וגני ילדים הם המקומות בהם הילדים שלנו שוהים רוב היום וזוכים להתפתח, ללמוד ולהכיר חברים חדשים. נרצה לספק להם את כל האיכות והמוצרים הטובים ביותר בעולם על מנת שהם יזכו לגדול ולהתפתח על הצד הטוב ביותר. לשם כך יש לערוך רשימת ריהוט למעונות שכל גננת חייבת להכיר.

כל מעון מספק שירות להרבה ילדים כל יום למשך שעות רבות, ולכן חשוב לוודא כי יש מספיק מוצרים, חומרים וכל יתר הציוד ברמה ובכמות המספקת. להלן רשימה חלקית של ריהוט שכל גננת חייבת להכיר.

מדפים למשחקים וספרים

כל גן ומעון המכבדים את עצמם חייבים לרכוש מקומות אחסון למוצרים כמו משחקים, סלסילות וספרים. המדפים והארוניות הללו חייבים להיות נגישים לגובה של הילדים, וכמובן להיות עשויים מחומרים עמידים ולא מתכלים כך שבריאות הילדים השוהים בגן חלילה לא תיפגע מהם.

סטים של שולחנות וכסאות

כאשר הפעוטות מתחילים לעמוד, ללכת ולשבת בכוחות עצמם נרצה להושיב אותם מול שולחנות ולהעסיק אותם בחומרי יצירה, משחקים מול שולחנות וכמובן שעת אוכל. נרצה לרכוש עבורם סטים של שולחנות וכסאות המותאמים בדיוק לגובה הממוצע של כולם וכמובן שיהיו עשויים מחומרים עמידים, חזקים ויציבים.

ציוד נלווה – משחקים ומתקנים אחרים

לכל גן ומעון יש את האלמנטים בהם הוא מיוחד בהם. לכן חשוב לרכוש ציוד למעונות כמו משחקים ומתקנים שונים ומשונים המתאימים לשכבת האוכלוסייה של הילדים בגן. בגנים שיש חדר "ג'ימבורי" יש לרכוש מוצרים רכים העשויים מחומרים גמישים ומתקפלים, כמובן גם לרכוש מספיק מזרונים עליהם הילדים יכולים לקפוץ ולהשתולל. אם לגן יש גישה לחצר חיצונית, ניתן לרכוש מגלשות, בימבות ועוד ציוד המתאים לשעת המשחק בחוץ.

אין ספק שמדובר ברשימה חלקית וקצרה בלבד. כל גננת חייבת להכיר את האוכלוסייה של הילדים המגיעים לשחק ולשהות בגן ולאבזר אותו במיטב הציוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יועץ משכנתא
יועץ משכנתאות הוא אדם שעוזר לאנשים למצוא את אפשרות המשכנתא הטובה ביותר ומעניק ייעוץ פיננסי. יועצי...
קרא עוד »
יול 02, 2022
איך תוכלו לחנך את ילדיכם להתנהלות כלכלית אחראית?
ילדים הם העתיד שלנו ואנחנו צריכים להכין אותם לעתיד. זה לא רק דבר טוב אלא גם דבר חשוב מאוד לעשות. עלינו...
קרא עוד »
יונ 23, 2022
חשיפת עובדות פחות מוכרות על ייעוץ משפחתי וזוגי
ייעוץ משפחתי וזוגי נושא לעתים קרובות תפיסות שגויות שיכולות להרתיע אנשים מלחפש את העזרה שהם עשויים...
קרא עוד »
מאי 03, 2024