רגע לפני ייעוץ קריירה – 3 שאלות שחובה לשאול את עצמכם

ייעוץ לקריירה

הקריירה שלנו תופסת מקום חשוב בחיים. אין מה לומר – בעידן שלנו מקום העבודה הוא לא רק מקור להכנסות ולמחיה, אלא מקום של מימוש עצמי ומקור לסיפוק והנאה. אין פלא שאנשים משקיעים משאבים רבים בייעוץ ובאימון אישי על מנת להבטיח לעצמם שהם מגשימים את עצמם ומקבלים את המקום הראוי להם במקום העבודה.

על ייעוץ קריירה

כל אחד יכול להגיע רחוק. כל אחד יכול מצות את הפוטנציאל ולהשיג יעדים. אבל כדי להצליח בכך לא תמיד צריך לצעוד לבד. אפשר אולי לומר שמי שבאמת רוצה להצליח יודע שאין סיבה לטפס בדם וביזע בכוחות עצמיים. כי אנשי מקצוע מתחום האימון והייעוץ מציעים מענה עבור מצבים אלו, ומציעים מענה אישית וממוקד להשגת היעדים. כך שאם אתם רוצים להצליח ולבנות לעצמכם קריירה כדאי לכם לקחת ייעוץ קריירה, בדקו באתר זה.

השאלות שתשאלו את עצמכם

  1. במה יועיל לי היועץ – חשוב כי תגדירו לעצמכם במה יכול היועץ להועיל לכם. כי לפי ההגדרה שלכם תוכלו לבחור את היועץ המתאים. האם אתם זקוקים להכוונה מקצועית? לאימון אישי? לחיזוק הביטחון העצמי?
  2. לאן אני חותר להגיע – אדם צריך להיות מודע לכוחות ולכישורים שלו. הוא צריך לכוון את עצמו ככל האפשר. כי מול היועץ יהיה עליו לדעת לענות על שאלות ולחוות את התהליך בצורה יעילה ומדויקת עבורו ספציפית. כשהוא מודע לעצמו ויודע מהן החזקות שלו כל התהליך עשוי להיות טוב ומועיל יותר.
  3. האם היועץ מתאים לי – בחירת גורם ייעוצי הוא נושא רגיש. אמנם מצד אחד יש לוודא יכולות מקצועיות וכלים באופן כללי, דבר שניתן לקבל עליו מידע אובייקטיבי. אבל מנגד חשוב כי תהיה התאמה סובייקטיבית לאופי האישי שלהם. בחרו יועץ מתאים שתחושו בטוחים לצדו.

> מידע ופרטים נוספים בתחום אימון אישי להצלחה ניתן למצוא באתר של דורית קיי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אינדקס עסקים
האינטרנט הוא מקום מופלא למציאת תכנים ומידע שימושי, ויחד עם זאת למי לאיתנו לא יצא לחפש מידע כלשהו במשך...
קרא עוד »
ספט 27, 2022
אימון מכירות למוקדים – האם זה מוכיח את עצמו?
אם תסתכלו על עסקים שונים אשר בחרו להיעזר בשירותי אימון מכירות למוקדים אזי תוכלו לראות במהרה כי...
קרא עוד »
אוג 24, 2020
כסף בפייבר בשיטת ריברנד מיליונר איך לעשות כסף באינטרנט בשנת 2021
שיטת ריברנד מיליונר נחשבת לאחת השיטות היעילות והמוכרות ביותר ברשת. היום כל אחד רוצה להרוויח כסף...
קרא עוד »
ספט 04, 2020