חיסכון לכל ילד כל מה שצריך לדעת

חיסכון לכל ילד

על פי החוק הקיים, כל הורה חייב בתשלום ביטוח לאומי אשר הולך לתכנית חיסכון לכל ילד, במסגרתה חוסכים 51 ש״ח בכל חודש בבנק או בקרן השקעות. ניתן אף להכפיל את הסכום, לפי רצון ההורה. החיסכון הזה נועד לעודד הורים לחסוך כסף שיוכל להצטבר לילדים ויאפשר להם להתנהל כלכלית טוב יותר בעתיד.

> קראו כאן בהרחבה על חסכון לכל ילד כל מה שצריך לדעת

אם אתם רוצים להתנהל כלכלית באופן אופטימלי, בידיעה שתוכלו לעזור לילדים שלכם בעתיד, זה פשוט יהיה חשוב שתעשו כל מה שרק נדרש על מנת להעניק להם את הבסיס שהם צריכים להצלחה. זה לא צריך להיות מורכב, ואנו בטוחים שתוכלו להיות מרוצים בכל מובן.

תלמדו איך להתנהל כלכלית נכון

יש דברים רבים שצריכים להילקח בחשבון כאשר מנהלים כלכלת המשפחה מחיר. אם חשוב לכם לדעת שאתם מתנהלים בצורה אחראית עם הכסף שלכם, זה יהיה נכון לפנות אל יועץ לכלכלת משפחה שיוכל להכווין אתכם עם כל מה שאתם יכולים לעשות במצב שלכם.

בין אם מדובר על חיסכון לכל ילד או כל דבר אחר שאתם יכולים לעשות כדי להתנהל טוב יותר עם הכסף שלכם, זה תמיד יהיה רצוי לקבל עזרה מקצועית כחלק מייעוץ שבעצם יעזור לכם להבין טוב יותר מה אתם צריכים לעשות בהתחשב במצב הכלכלי שבו אתם נמצאים. זה פשוט יהיה חיוני עבורכם.

פנו אל יועץ לכלכלת משפחה

חשוב לכם להתנהל כלכלית בצורה חכמה לטובת העתיד של המשפחה שלכם? פשוט פנו כבר בזמן הקרוב אל יועץ כלכלי שיוכל לעזור לכם וללוות אתכם במספר פגישות בכל הנוגע לשינויים שאתם צריכים לעשות בהתנהלות שלכם. הוא כבר יוכל להכווין אתכם ולהסביר לכם בדיוק מה דרוש לעשות במצב שבו אתם נמצאים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי להשקיע 200 אלף ש"ח בדרך נבונה ויעילה?
כאשר משקיעים 200,000 ₪, כדאי לשקול תיק מגוון הכולל תמהיל של מניות, אג"ח ונכסים אחרים. ההקצאה הספציפית...
קרא עוד »
אוג 23, 2023
אירועים עסקיים – לחשוב מחוץ לקופסא
כל חברה וכל בעל עסק שמעוניינים להפיק אירוע עסקי, חייבים לחשוב ולתכנן היטב את מהלך האירוע. אם בעבר היה...
קרא עוד »
יול 29, 2019
מאיזה חברה מומלץ לרכוש חבילות טריפל משתלמות?
אם לא היה לנו אינטרנט היינו בבעיה משמעותית היום, בייחוד לאור המגיפה העולמית ששינתה את האופן בו כל אחד...
קרא עוד »
פבר 27, 2022