איך לשפר את חווית הלקוחות בקופה?

חווית הלקוחות בקופה

כל בעל עסק מחפש דרכים כיצד למגנט אליו את הלקוחות ולהזמין אליו מבקרים נוספים שיבצעו אצלו רכישות. כמובן שכדי להגדיל את היקף המכירות ולהרחיב את מעגל הלקוחות עושים בעלי העסקים מאמצים רבים. כאשר אחד מהם הוא חווית הלקוח בחנות. איזו חוויה חווה הלקוח כאשר הוא מבקר אצלכם בחנות? מה הוא מרגיש מול המוצרים? וכמה חשוב – מהי החוויה שלו במעמד התשלום.

תשלום = חוויה חיובית

לקוחות רבים מסוגלים לחוות חוויה נעימה במהלך הרכישה, לבחור בהנאה, למדוד וליהנות מול המראה. אבל שלב ביצוע התשלום עשוי להיות נעים פחות. ראשית בגלל שכאשר צריך לפתוח את הארנק גם הלב עלול לצנוח מטה אצל אנשים מסוימים, ושנית בגלל שמדובר על תהלי טכני מאוד שאין בו כל ממד של יחס אישי או התייחסות ללקוח כאל אדם בעל רצונות. היות שכך יש למצוא דרך כיצד לשפר את חווית הלקוח בקופה ולאפשר לו לבצע את החשבון ואת התשלום באופן נעים וידידותי ביותר.

המהירות, הקצב

הנושא הראשון שאי אפשר להתעלם ממנו הוא קצב הפעולה. כאשר לקוח ממתין בתור ורואה כי לפניו משתרך תור ארוך שמתנהל בעצלתיים הוא עלול לוותר על התענוג ולהשאיר את המוצרים על מדף אקראי ולעזוב את השטח. אולי הוא מפסיד את המוצרים שהוא רצה, אבל מי שמפסיד בטוח זה בעל העסק שהחמיץ לקוח משלם. ולכן חשוב מאוד כי הקופות תהיינה מהירות ונוחות לתפעול כמו הקופות של בקר קופות https://www.barakk.co.il. שהם תגבנה במהירות לכל פעולה ותאפשרנה לקופאים לבצע תשלומים במהירות וביעילות.

המבצעים, ההוזלות

במעמד התשלום ניתן לספק ללקוח חוויה חיובית והיא – הרגשה שהוא אמנם רכש וביצע תשלום, אבל אם הוא חש כי הוא ביצע עסקה משתלמת הוא מרגיש טוב. מסיבה זו מומלץ להציע מבצעים, מוצרים בהוזלה מיוחדת, מבצעים עונתיים ועוד. כאשר הלקוח מגלה בקופה או בחשבונית המודפסת חיוכים המספרים לו שהוא שילם פחות או נהנה מהוזלה, הוא מרגיש שיצא עם רווח מהקנייה. מה שכמובן מגדיל את הסיכויים שהוא יחזור לחנות זו כדי לצבע רכישות נוספות.

אכן, חווית תשלום חיובית ללקוח היא טובה ומועילה לבעלי העסק.

> קראו גם: האם צ'קים הם האלטרנטיבה הבטוחה למזומן?

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתא הפוכה
משכנתא הפוכה היא הדרך שלנו לומר לכם, אנשי גיל הפנסיה ומעלה, תודה. תודה על כל השנים שעבדתם, השקעתם...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
רהיטים מתקפלים – הטרנד הלוהט של 2023
בשנים האחרונות, התעשייה הרהיטית עברה שינוי משמעותי עם עליית הטכנולוגיה והדגש על פתרונות מרחביים...
קרא עוד »
דצמ 29, 2023
למה כדאי להשקיע בקפריסין
בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מחפשים את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בענף הנדל"ן דווקא בחו"ל. כאשר יודעים...
קרא עוד »
יול 24, 2020