היתרונות בהוצאת ספר דיגיטלי

הוצאת ספר דיגיטלי

חשבתם להוציא ספר אבל אתם מרגישים שההוצאות עליו יהיו כבדות? מה גם שאתם לא בטוחים שיהיו לכם מספיק רוכשים בשביל לכסות הכל. זה בסדר גמור להרגיש ככה, כל סופר בתחילת דרכו לא באמת בטוח שיצליח עד שהוא לא רואה את העבודה גמורה וגם אז, יהיו לו ספקות. אבל אם יש לכם ספר שברצונכם להוציא, אתם לא חייבים להדפיס אותו בשביל לקרוא לו ספר. 

ישנם יתרונות רבים בהוצאת ספר דיגיטלי, הנה כמה מהם:

כסף, כסף, כסף

כמו בכל תחילת מיזם, הדבר הראשון שיעסיק אתכם יהיה כמה כסף אתם יכולים להשקיע בו. מימון המיזם או יותר נכון הספר שלכם יכול לעלות לכם הרבה כסף אם אתם לא נוחתים במקום הנכון עם ההשקעות הנכונות. ספר דיגיטלי יכול לתת לכם את הפתרון כאשר אין לכם כל הוצאת הדפסת ספרים, עיצוב כריכה וכל הנוסף להוצאת ספרים מרובים. 

כמו כן, גם הקוראים שירצו לעיין בספר הדיגיטלי שלכם לא יצטרכו להוציא כסף רב מכיסם. החיסכון שלכם בעלויות מאפשר לכם למכור את הספר שלכם במחיר נמוך ולאפשר לקוראים שלכם להנות מספר בן רגע ובמחיר הגיוני ממש. 

ספר בן רגע?  כן! ספר בן רגע!

היתרון המשמעותי ביותר של הוצאת ספר דיגיטלי הוא האפשרות של הקוראים שלכם לרכוש ולהוריד אותו ישירות אל המחשב שלהם בכל רגע נתון. לא נרדמים בלילה ומשוטטים באינטרנט? ספר דיגיטלי! צריכים להעביר את הזמן בנסיעה ארוכה? ספר דיגיטלי! בכל שעה ביום או בלילה הספר שלכם נגיש לכל המבקש לקרוא. 

ואם לא די בכך, עיצוב ספר דיגיטלי שונה מעיצוב ספר ממשי ועל כן יכולות העיצוב נפתחות ומאפשרות הרבה יותר רעיונות שעל הדפוס לא יצליחו כל כך או לא יראו כמו שצריך. 

בא לכם לכתוב אבל לא בא לכם להיכנס למסלול ארוך של הוצאת ספרים? הוצאת ספר דיגיטלי הוא התשובה שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רכישת דירה להשקעה: כך תעשו את זה נכון
לא מעט ישראלים בוחרים לרכוש דירות, לא בשביל להתגורר בהן אלא לצורך השקעה. כאן לומדים איך עושים את זה...
קרא עוד »
פבר 12, 2020
קייטרינג לאירועים קטנים – חלבי או פרווה?
אחת ההתלבטויות של מארחים באירועים משפחתיים או עסקיים היא אם להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג פרווה,...
קרא עוד »
מרץ 29, 2020
דברים חשובים שצריך לדעת על יועץ נגישות להיתר בנייה
אחד מהתפקידים החשובים של יועץ נגישות הוא להבטיח שהתכניות והבניה תואמים את דרישות הנגישות המתקנות....
קרא עוד »
יול 19, 2023