ספיר פנחס 8

נס ציונה 7403631

089631496

24/7 Customer Support

Sun- Thu: 9:00 - 17:30

שעות פעילות

קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים את זה חכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אחד האמצעים הטובים ביותר לשיווק ופרסום מוצרים ושירותים באינטרנט כיום, היא רשת החברתית פייסבוק. בעזרתה אנחנו יכולים לשווק ולפרסם מוצרים מסוגים שונים, על פי הצורך, באופן כזה שמאפשר לנו להגיע אל קהלים רחבים וגדולים, בצורה ממוקדת ונכונה. 

אנחנו יכולים להשתמש בשורה של כלים שהרשת מעניקה לנו לשם כך, כשהבולטים שבהם הם קידום אתרים אורגני או קידום ממומן. מדובר על קידום באמצעות מודעות אשר אנחנו יוצרים ובאופן כזה יש לנו אפשרות לשווק את המוצרים והשירותים בפני קהלים אליהם אנחנו מעוניינים להגיע. הרשת מספקת לנו מערכת שמאפשרת לנו לבחור, בפני איזה קהל נרצה שהמודעות שלנו יתפרסמו, מי חשוב לנו שיראו את המודעות ובאיזו תדירות. 

מעבר לכך, הרשת מספקת לנו שורה של כלים המאפשרים לנו לבנות פרסומות ברשת בצורה חכמה, באופן שיתאים לצרכים שלנו. מדובר על כלים שעוזרים לנו לבנות פרסומות יעילות, אטרקטיביות ומעוצבות בצורה יפה ומרשימה. 

כיצד יוצרים פרסום נכון בפייסבוק

בשביל לבנות פרסום נכון בעזרת קידום ממומן בפייסבוק, אנחנו צריכים להחליט תחילה מה אנחנו רוצים לפרסם ולמי אנחנו מכוונים את הפרסום. לאחר מכן, אנחנו צריכים להחליט איך בדיוק לעשות את זה. מה לכתוב, מה להציע, איך להציע, איך להציג את המוצר או את השירות ומה אנחנו רוצים שקהל הלקוחות שלנו יעשה. האם ברצוננו שישאיר פרטים, יקליד על לינק, יצור איתנו קשר או כל דבר אחר. 

חשוב כמובן שהפוסט יכלול תמונות, סרטונים, גיפים או כל דבר שיעורר עניין, חשוב גם שנוכל לספק מידע באופן ישיר או בדרכים נוספות, מחוץ לפוסט. בסוף עלינו להחליט בפני מי נרצה לפרסם את המודעה ומתי. חשוב מאוד שנבחר קהל מאוד ספציפי וממוקד, בשביל שאכן נוכל לעשות בכך שימוש נכון ולהשיג את היעדים שלנו.

מאמרים נוספים מהמגזין שלנו

סקידים מפלסטיק – מתי נשתמש בהם?

רגלית פלסטיק, אשר נקראות גם סקידים מפלסטיק, ניתנות לחיבור למשטחים, וכך מחזקות אותם ומאפשרות שינוע יעיל יותר באמצעות עגלות למשטחים. החיזוק מאפשר גם הנחה על

קרא עוד »