אנשי עסקים? כך דרכון אירופאי יסייע לכם!

דרכון אירופאי

בשנתיים האחרונות הבהלה לדרכון האירופאי בעיצומה, זאת בשל העובדה שמחזיקי הדרכון זכאים ליתרונות רבים – יתרונות שעשויים להשפיע על חייהם באופן ניכר. אם אתם בעלי עסקים, ומתכננים לפעול ולעבוד גם בחו"ל – דרכון אירופאי יהיה אידיאלי בעבורכם. מדוע? ובכן, כל התשובות לכך במאמר שלפניכם.

איך מוציאים דרכון אירופאי?

יש כמה וכמה דרכים להוציא דרכון אירופאי (שהוא למעשה מעניק לכם אזרחות אירופאית), כשאחת הדרכים הנפוצות ביותר כיום היא באמצעות הוצאת דרכון פורטוגלי. הדרך להוציא מתחילה כאן, והיא כוללת כמה שלבים פשוטים שמטרתם להוכיח את זכאותכם לקבלת הדרכון. בגדול, הרשויות בפורטוגל החליטו להעניק לצאצאי מגורשי ספרד זכאות לדרכון פורטוגלי, כמעין תיקון על הגירוש שהתרחש לפני כ 500 שנים. כיום יש לא מעט ישראלים שזכאים לקבל את הדרכון המיוחל – דרכון שמעניק יתרונות רבים בכל אחת ממדינות האיחוד.

מהם היתרונות של הדרכון?

הדרכון האירופאי מקנה שלל יתרונות, כשחלקם יעילים מאוד בעבור בעלי עסקים, מה שעשוי לסייע לכם למנף את העסק וליצור שיתופי פעולה במדינות האיחוד האירופי.

ראשית, ניתן לנוע בין מדינות האיחוד באופן חופשי. כמו כן ניתן לגור ולעבוד בכל אחת מהמדינות הללו. יתרה מזאת, תוכלו לרכוש נכסי נדל"ן, מה שמהווה יריית פתיחה נהדרת עבור יזמי נדל"ן שונים. אם לא די בכך, תוכלו ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באירופה, לרכוש השכלה מתאימה ובלא מעט מקרים גם לקבל מהמדינה (שבה תלמדו כמובן) סבסוד חלקי או מלא, וזה בהחלט יתרון משמעותי וחשוב.

נוסף לכל היתרונות שצוינו מעלה, באמצעות דרכון אירופאי ניתן להיכנס לארצות הברית מבלי להוציא וויזה. מה שכן, שתצטרכו להוציא אישור נסיעה ייעודי – אותו ניתן להנפיק באמצעות הרשת, והוא לא יצריך מכם לקבוע תור לשגרירות או להמתין לתשובות לגבי אשרה.

 

הוצאת דרכון אירופאי, לרבות דרכון פורטוגלי, היא תהליך שעשוי להימשך כשנתיים, ולכן מוטב להתחיל בהקדם האפשרי. רצוי ומומלץ לבצע את התהליך בליווי של עורך דין מקצועי, ולו כדי שתוכלו להיות בראש שקט ולדעת שיש מי שמטפל בבקשה שלכם מול הרשויות בפורטוגל. בהצלחה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרת ווירטואלי בענן: לאילו עסקים הוא מתאים?
כשאנחנו מחליטים להקים אתר אינטרנט עסקי, אישי או אחר, אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו צריכים להתמקד...
קרא עוד »
מאי 14, 2020
כיצד מתבצעת כרייה של ביטקוין?
כדי לכרות ביטקוין צריך מחשב עם התוכנה הנכונה, ארנק ביטקוין מיוחד ומספיק חשמל. ביטקוין נכרה על ידי...
קרא עוד »
מאי 04, 2023
שליחויות לחנות וירטואלית – למה כדאי להשקיע בחברה מקצועית?
חנות וירטואלית היא חנות שמוכרת מוצרים בתחומים שונים בלי להביא את הלקוח פיסית לחנות. למעשה חנות...
קרא עוד »
מאי 12, 2021