תור לדרכון אמריקאי – איך להתכונן לתור בשגרירות?

ממשלת ארה"ב מחפשת אנשים שיכולים לעמוד בדרישות של דרכון אמריקאי. על מנת להעפיל, על המועמדים להיות מעל גיל 18, בעלי תעודת בגרות או שווה ערך, ולדבר אנגלית שוטפת.

ממשלת ארה"ב הודיעה על תוכניותיה ליצור דרכון חדש שיהיה קל מאוד לשימוש עבור אנשים. הדרכון החדש יהיה זמין לרכישה בתחילת 2019 ויכיל את המידע על הנתונים הביומטריים של הפונה כגון טביעות אצבע, זיהוי פנים וסריקות קשתית. בדרכון החדש תהיה גם הולוגרמה.

התור לדרכון אמריקאי הוא חוויה לא פשוטה עבור הפונה. קביעת תור באמצעות הלינק https://www.americandocs.co.il/passappointment/ היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר להתמודד עם הנושא הזה. זה יכול להיות בעיה בכל מדינה, אבל זה בעייתי במיוחד במדינות ללא שגרירות או קונסוליה.

בשגרירות ארה"ב יש תור לדרכון אמריקאי. אנשים יכולים לקבל את הדרכון לאחר המתנה של פרק זמן מסוים. התור בדרך כלל מאורגן לפי לאום, אך המספר המדויק של האנשים שמחכים משתנה מיום ליום. יש גם אנשים שלא רוצים לחכות, והם מסוגלים להשתמש בשירותים מקוונים כמו פייסבוק או טוויטר כדי לתקשר עם אנשים אחרים על הנושא הזה לפני שהם מגיעים לשגרירות. בנוסף, יש גם מי שגנבו להם את הדרכונים וצריכים לחדש אותו שוב כדי שיוכלו לנסוע שוב לחו"ל. 

איך משיגים דרכון אמריקאי? 

המידע על איך להשיג דרכון אמריקאי אינו מפורט במיוחד וגם אם אתה זר, זה יכול להיות די קשה לגלות את הפרטים. לכן כדאי להיעזר בחברה שתעניק את כל המידע הבירוקרטי שצריך לדעת – עוד פרטים על כך באתר https://www.americandocs.co.il/.

הדרכון האמריקאי הוא מסמך המאפשר לכם לנסוע בחופשיות ברחבי הארץ. על מנת לוודא שיש לכם דרכון בתוקף, תצטרכו למלא טופס בקשה ולהגישו בצירוף אגרה. ממשלת ארה"ב משתמשת בטפסים מקוונים כבר זמן רב. הם משתמשים בהם לכל דבר, החל ממילוי טפסי הבקשה, העלאת תמונות ואפילו שליחת עדכונים בצורה ממוחשבת ונוחה יותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין נזיקין – קווים לדמותו
בלשון המשפטית, היווצרות נזק קרויה בשם נזיקין, ומכאן נובע הענף המשפטי, דיני הנזיקין. עורך דין נזיקין...
קרא עוד »
פבר 27, 2021
באילו מקרים נצטרך חותמת אפוסטיל?
ישנם לא מעט מקרים בהם נדרש בחותמת של אפוסטיל. את החותמת הזו רק משרד החוץ או משרד המשפטים יכולים להעניק...
קרא עוד »
יול 19, 2021
חקירה במשטרה – למה חשוב להגיע מוכנים?
לא רוצים למצוא את עצמכם חסרי מושג בכל הקשור לדרך שבה עליכם לענות לחוקר על שאלות לא פשוטות? במקום...
קרא עוד »
פבר 27, 2021