דירות להשקעה בפולין

דירות להשקעה בפולין

אחת מיעדי ההשקעה הטובים ביותר באירופה היא פולין. ישראלים רבים גילו את פולים כיעד אטרקטיבי שבו ההשקעה יכולה להניב תשואה רבה יותר מאשר אזורים דומים באירופה. במאמר זה נסקור אודות דירות להשקעה בפולין.

דירות להשקעה בפולין

אין כמו פולין כדי להשקיע בה בנדל"ן. פולין היא יעד מושלם למי שרוצה להשקיע את כספו במקום שבו הנכס שלו יזכה לתשואה רבה ומבורכת יותר מאשר במקומות מקבילים באירופה. 

פולין נחשבת כבר שנים ליעד פופולארי ומבוקש לעילי נדל"ן מכל העולם. זה בדיוק הזמן שגם אתם תצטרפו לרכישת נדל"ן בפולין ותגרפו רווחים גדולים.

כמה אני יכול להרוויח?

כאשר קונים דירה למטרות השקעות נדל"ן בחו"ל, יש לפעול כמשקיעים אמיתיים ולעשות חישובים רלוונטיים שיעזרו לקבוע יכולת השתכרות של נכס הנרכש. 

לשם כך, ניתן לעשות שימוש במדד החזר ה- ROI, כלומר החזר השקעה, רווחיות ההשקעה. איך לחשב את זה? אנו זקוקים לשני ערכים בסיסיים – עלות רכישה כוללת של הנכס (מחיר הרכישה של הדירה, מוגדל בדמי נוטריון ועלויות אחרות שקשורות לרכישה) והכנסות שכירות נטו מדמי שכירות, כלומר דמי שכירות ששולם על ידי דייר, ירדו על ידי תפעול עלויות, אגרות שוטפות, מיסים וכו'. 

חישוב תשואה שנתית להשקעה

הערכים האמורים, יעזרו לכם לחשב תשואה שנתית להשקעה, באמצעות המשוואה הבאה: החזר ה- ROI הוא מדד ראוי כאשר אנו משלמים עבור הדירה במזומן. עם זאת, כשיש לנו הלוואות, מדד ROE, כלומר תשואה להון, תשואה על ההון המושקע, יהיה פתרון טוב יותר. 

ישנם דרכים שונות וטובות יותר לחישובים אלו אך חשוב קודם כל להבין אם אתם באמת מרוויחים מספיק כדי שהנכס להשקעה יהיה משתלם עבורכם. חישובים אלו, יעזרו לכם להבין זאת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרשרת יהלומים – עד כמה זה באמת יקר?
שרשראות יהלומים הפכו לדרך נפלאה להתקשט, בעוד שבמוזיאונים בכול העולם! אנו יכולים להתבונן בסגנונות...
קרא עוד »
אוק 15, 2019
אומנות להאיר את היום המיוחד שלך: מדריך כלה לגופי תאורה
כשיום החתונה שלך מתקרב, יש אינספור פרטים שצריך לקחת בחשבון, מהשמלה ועד המקום. בתוך ההתרגשות וההכנות,...
קרא עוד »
ינו 17, 2024
מהו משקיע כשיר?
משקיע כשיר, המכונה גם משקיע מוסמך בסמכויות שיפוט מסוימות, הוא אדם פרטי או גוף עסקי המורשה לעסוק...
קרא עוד »
יול 20, 2023