איך להעביר את זמן הטיסה לדובאי

סגרתם לאחרונה חופשה בדובאי? החלטה מצוינת! זו הזדמנות נהדרת עבורכם להיחשף לתרבות הייחודית של תושבי דובאי, שרובם נהנים בכל יום מאורח חיים ססגוני, מעניין וכמובן יוקרתי. בדובאי יש המון מה לעשות, מה לראות והיכן לבקר אז כדאי שתנצלו את זמן הטיסה כדי לנוח כמו שצריך לקראת הנופש הייחודי שמחכה לכם באיחוד האמירויות.

אם סגרתם טיסה לדובאי, אתם וודאי יודעים כי מדובר בטיסה ישירה שתימשך בסך הכל 3 שעות – אז כדאי שתמצאו מה לעשות בזמן הזה ואיך להעביר את הטיסה בכיף, כי שינה בטיסה לא כל כך באה בחשבון כשמדובר על טיסה שנמשכת כל כך מעט זמן. אז איך תעבירו את הזמן עד שתגיעו לדובאי? הנה כמה רעיונות שכדאי לכם לאמץ:

הורידו סדרות וסרטים לטאבלט

בכל טיסה כמעט יש אפשרות להקרנת סרטים, אך אם תרצו לבחור בעצמכם מה לראות – תוכלו לעשות זאת עוד לפני הטיסה, באמצעות הורדת תכנים ישירות לטאבלט האישי שלכם. רק אל תשכחו להביא אוזניות כדי לא להפריע לאנשים שנמצאים סביבכם במטוס.

קראו ספר שתמיד רציתם לקרוא

תמיד רציתם להגיע לקרוא ספר מומלץ ששמעתם עליו, אך אף פעם לא היה לכם באמת זמן לזה? במהלך הטיסה לדובאי תוכלו לעשות זאת זה, כי שלוש שעות יוכלו בקלות להספיק לכם לקריאת ספר מעניין. 

נצלו את הזמן כדי להכיר את אורח החיים בדובאי

אפשרות נוספת ומומלצת היא לערוך היכרות מעמיקה עם דובאי, באמצעות אתר תיירות מקיף הכולל את כל המידע שצריך לדעת על דובאי רגע לפני שנוחתים בה. כיום יש שלל חברות תעופה שמספקות שירותי גלישה באינטרנט, כך שתוכלו לרכוש חיבור לביצוע הגלישה ברשת ולהכיר אטרקציות בדובאי, מרכזי קניות שכדאי לבקר בהם, מסעדות ששווה לאכול בהם וגם ללמוד על כללי ההתנהגות בעיר. מידע נוסף באתר https://www.dubai.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נדלן מסחרי ברומניה
אחד היעדים הפופולאריים ביותר על ישראלים להשקעות נדל"ן, היא רומניה. אין זה מפתיע, לאור העובדה שעבור...
קרא עוד »
מרץ 24, 2019
נוטריון לספרדית – למה לנו לשכור עורך דין נוטריון?
בעשור האחרון קיימת עליה משמעותית לבקשת דרכון זר על ידי אזרחים ישראליים עבור מדינות ששייכות לאיחוד...
קרא עוד »
אוק 07, 2019
כיצד מנהלים השקעות בשוק ההון – אריה גולדין
בוודאי שמעתם לא פעם את המושג "שוק ההון". שוק ההון הוא עולם מרתק מאוד, אשר משתתפים בו מגוון גופים ואנשים...
קרא עוד »
אפר 21, 2019