מה זה מחזור משכנתא

כולנו יודעים שחשוב למחזר פחיות ובקבוקים וחשוב למחזר אריזות בכלל. אבל ישנם מצבים בחיים שבהם כדאי להקדיש תשומת לב למחזור מסוג אחר לגמרי. שמעתם פעם על מחזור משכנתא? מסתבר שמי שמבין מה זה ומשתמש בכלי הפיננסי הזה בצורה נכונה יכול ליהנות מתועלות חשובות.

 

הופכים את המשכנתא הישנה לחדשה

בגדול, מחזור משכנתא זה בעצם תהלך שבו לוקחים את המשכנתא הישנה שלכם והופכים אותה לחדשה. כלומר, מכאן אפשר להבין ובצדק, שאם אין לכם משכנתא, בשלב נוכחי זה פחות נוגע אליכם. אבל עדיין כדאי לכם לקרוא כי בעתיד זה אולי ישתלם לכם מאוד. כשהופכים את המשכנתא הישנה לחדשה, אפשר לבצע כל מיני שינויים. לדוגמא, אפשר לקחת את התשלום החודשי ולהגדיל אותו. למה זה טוב? כדי לסיים עם המשכנתא יותר מהר ולחסוך ריביות. אפשרות אחרת היא לקחת את התשלום החודשי ודווקא להקטין אותו. למה זה טוב? אם שמתם לב שהתשלום החודשי כבד עליכם יותר מדי, אל תקחו סיכונים. בצורה כזאת, תוכלו להמשיך לשלם בצורה מסודרת כך שהבנק בסופו של דבר לא יסבך אתכם עם עיקולים וצרות אחרות.

 

איך מחזור חוסך המון

מחזור משכנתא יכול לאפשר לכם לעשות עוד כמה דברים. למשל, אפשר למחזר משכנתא שלקחתם פעם, כשהריביות היו גבוהות יותר, ולהפוך אותה למשכנתא מחודשת, עם ריביות נמוכות יותר כפי שיש כיום. במידה ותסריט כזה תואם את תנאי המשכנתא שלכם, המחזור יכול לחסוך רבה מאוד כסף. לצורך כך, כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות אובייקטיבי. הוא יכול לבנות תמהילי משכנתא חדשים באופן שיתאים לכם כיום ויחסוך לכם כסף רב, בכל חודש. אגב, מחזור אפשר לבצע גם עם הגדלת המשכנתא. זוהי דרך מתאימה להחליף את הבית או להשתמש ביתרת הכסף, למטרות אחרות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו מוצרי חשמל אתם חייבים בבית שלכם
הבית המודרני הוא כזה אשר מכיל רשימה ארוכה של מוצרי חשמל, כאשר בכל עשור יכולים לראות את ההבדלים בין מה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2019
ריינג'רים – לא רק לשטח
ריינג'רים, הם כלי שטח מהירים מאוד ויציבים, מאין ג'יפ פתוח, המעניקים חוויית נהיגה ייחודית ומטורפת....
קרא עוד »
ינו 28, 2020
תפילה לפרנסה בשפע – הפתרון לכל הבעיות
אדם שיש לו פרנסה, יש לו הרבה מעבר לכך. זה לא רק העניין שהוא מרוויח כסף ויש לו משכורת קבועה, זה גם לא רק...
קרא עוד »
נוב 18, 2019