3 אביזרי קמפינג שלא תרצו לצאת בלעדיהם מהבית

אביזרי קמפינג

יוצאים לקמפינג? יש אביזרי קמפינג שיכולים לעשות את היציאה הזו לחווייתית יותר, לאטרקטיבית, נוחה ובלתי נשכחת. הנה שלושת האביזרים המנצחים שתרצו אותם ביציאה הבאה שלכם, כדי שתוכלו ליהנות ולחוות את הטיול שלכם הכי נוח, הכי כיף.

אביזרי הקמפינג שאתם רוצים אתכם ביציאה מהבית

  1. אהל – אהל שנמצא מקופל אצלכם באוטו, משמש לכם כקורת גג לכל מקום שאליו תגיעו. ניתן למצוא אוהלים בגדלים שונים: אוהל זוגי, אוהל לרביעייה ועוד. האוהל שלא תופס כמעט נפח מהווה פתרון נפלא ומאפשר לכם ליצור פינה משלכם בכל מקום בעולם.
  2. שק שינה – איפה אתם עומדים להניח את הראש? אם אתם יוצאים ללילה אתם וודאי צריכים, אבל גם אם לא. אחרי שעות של נסיעה, אחרי פעילות ספורטיבית ושהייה ממושכת בתנאי מזג אוויר שונים, אתם צריכים לעצמכם שק שינה נוח. הוא קל לנשיאה, נוח לשימוש והכי חשוב – מאפשר לכם להניח את הגוף ולאגור כוחות להמשך המסע שלכם.
  3. שולחן מתקפל – אתם מגיעים לשטח, לחורשה או לחוף הים – אתם רוצים לארגן ארוחה לדר את האוכל ולקצוץ את הירקות. שולחן מתקפל הוא פריט בסיסי שיעזור לכם להתארגן עם משטח עבודה בכל מקום. השולחן המתקפל הוא פתרון נוח מאוד, במיוחד אם הוא יציב מספיק וגם קל לנשיאה.
  4. צידנית – אתם לוקחים אתכם מוצרי מזון כמו נקניקים ובשרים, ירקות ומשקאות. איך שומרים על כל אלו מפני קלקול? איך מארגנים את המוצרים בצורה נקייה ומסודרת בלי לחשוש מנזילות וטפטופים? צידנית מתקפלת היא פריט שימושי ונוח שיהיה הפתרון המושלם שלכם. בעזרת הצידנית תוכלו להתארגן עם אוכל טרי וטוב. תוכלו לנסוע, לאכול ולשבוע!

> מידע מקצועי והמלצות נוספות ניתן לקבל באמצעות אתר שטיבאי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה העונש על גניבה ממעביד?
כל מעשה של גניבה הוא מעשה חמור שאינו עובר בשתיקה. אבל כאשר עובד גונב מהמעביד שלו הרי העבירה חמורה עוד...
קרא עוד »
ספט 07, 2019
מיכאל פוליצר – לדעת שעובדים עם האנשים הנכונים
כשאנחנו ניגשים לעבוד עם גורמים מסוימים, בוודאי בתחום שאנחנו לא בהכרח מכירים, כמו שוק ההון, אזי שעלינו...
קרא עוד »
יונ 08, 2022
השקעות נדל״ן בדובאי – זה משתלם
השקעה בנדל"ן בדובאי אכן יכולה להיות משתלמת, שכן העיר ראתה התפתחות מהירה וצמיחה כלכלית לאורך השנים. עם...
קרא עוד »
אוג 30, 2023