משאבי אנוש – הרבה יותר חשוב לעסק שלך ממה שחשבת

משאבי אנוש - הרבה יותר חשוב לעסק שלך ממה שחשבת

תחום משאבי האנוש הוא תחום שהרבה מבעלי העסק לא מייחסים להם את החשיבות הנדרשת, בעל העסק לא תמיד חשוף לכלים ולשיטות החדשניות המצויות כיום לגיוס כוח אדם האיכותי והמתאים ביותר לעסק. כמו כן, בהמשך יש צורך בתגמול העובדים, ובכלל,  אם יודעים איך להעצים אותם ולדרבן אותם לפרודוקטיביות ולתוצאות, בעל העסק ייצא מלך. אז כמו שנגרייה שבונה שולחנות יודעת שכדי שיהיו לה ברגים איכותיים היא צריכה להזמין ברגים איכותיים מחברה המתמחה בכך, מה שנקרא מיקור חוץ, כך גם בעניין משאבי אנוש, מומלץ לכם כבעלי עסקים קטנים או בינוניים להסתמך על ידע של מומחים, ולתת להם לנהל את תחום ייעוץ למשאבי אנוש בעסק.

 

הצורך בגיוס עובדים טובים ומיומנים הולך וגובר

 

גם היום בעידן הטכנולוגיה והסייבר, 'אנשים' הם עדיין המשאב הכי חשוב בכל עסק שהוא, לכן הכניסו טוב טוב למודעות, הצלחה במשאב חשוב זה דורש השקעה, וככל שתשקיעו יותר תוציאו יותר. מומחי משאבי אנוש איה לחמי יועצים, מתבססים על ידע אקדמי ואמפירי (מבוסס על ניסיון) על מנת להביא לעסק שלכם תהליך גיוס עובדים ממוקד, תכנית קליטת עובדים אפקטיבית ומועילה המשפיעה על העובד לטובה לכל אורך חייו בעסק, תקשורת טובה בתוך הארגון, בין העובדים לבין עצמם, צ'יפור עובדים וחלוקת פרמיות, מחוברות ארגונית, תכנון תהליך שינוי בארגון – כשנדרש.

 

מיצוי הפוטנציאל האנושי מביא בהכרח למיצוי הפוטנציאל העסקי

 

מיתוג משאבי אנוש במציאות העכשווית הינו דבר מורכב, גם מי שמכיר את השיטות העדכניות, עדיין קיים קושי להתאים את השיטות לצרכי הארגון האמתיים, צריך לזהות גם את מה שמתרחש מתחת לפני השטח, מנהל משאבי אנוש צריך להיות שותף אסטרטגי בניהול הארגון, ומשכך, אלו המכירים בערך האמיתי של משאב זה, מעניקים לו תפקיד בכיר וסמכויות בהתאם, גם אם הוא מתוך הארגון או מחוצה לו – (מה שקורה בעסקים בינוניים ומטה). הוא צריך לקבל אמון ביכולת שלו לנתח סיטואציות, שמתרחשות בין עובדים, בפעילות השוטפת של העסק, לבחון אותה מזוויות ראייה משלו, ובסופו של דבר, אל תוותרו לו – הוא צריך להביא תוצאות, להביא עובדים טובים, לדאוג להדרכה נכונה ולדאוג להישארות העובדים הטובים, לנוחותם ולרווחיותם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שייט לפיורדים – למה כולם נמשכים אליהם?
איך אתם מדמיינים את חופשת החלומות שלכם? הרים רמים הטובלים בירוק, שייט נהרות ואגמי ענק? אם אתם חושבים...
קרא עוד »
אוק 27, 2019
פטור ממס הכנסה – מתי אפשר לקבל?
נאלצים להתמודד עם אחוזי נכות שנקבעו בוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי ומרוויחים מעל 15 אלף שקלים? יש...
קרא עוד »
יול 04, 2021
ייעוץ למשכנתאות – מחיר
יועצי משכנתאות עוזרים לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר עברנו בשילוב של כל הפרמטרים. שילוב של...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018