שרשרת יהלומים – עד כמה זה באמת יקר?

שרשרת יהלומים - עד כמה זה באמת יקר?

שרשראות יהלומים הפכו לדרך נפלאה להתקשט, בעוד שבמוזיאונים בכול העולם! אנו יכולים להתבונן בסגנונות שונים של שרשראות שהיו פופולאריים בשנים קודמות. שרשרת יפה או ענק יוקרתי – הוסיפו חן ויקרה לגברים ונשים בכול העולם, בעוד שישנן עדויות כי שרשראות היו נענדות על צווארם של מלכים, מלכות, נסיכים, נסיכות, אצילים וגבירות, ואף מנהגי שבטים וראשי צבאות. כיום – שרשרת המשובצת ביהלומים – עדיין מעידה על יוקרה, אך היא אביזר אופנתי, כמו גם פריט שכיף להעניק וכיף לקבל במתנה. 

אודות שרשראות יהלומים

שרשרת יהלומים אמיתיים היא אכן פריט יקר, והיא מהודרת יותר משרשרת אשר משובצת באבני חן מסוגים שונים. עם זאת, באמצעות השוואת מחירים ובחירת גודל היהלום, שקיפות מתאימה ועוד, אפשר להוזיל עלויות ולהעניק שרשרת כזאת לכל אחת ואחד. 

בעולם התכשיטים וחנויות שנמצאות גם און ליין – אפשר לבחון מגוון רחב של תכשיטים ולהתאים את הפריט המתאים יותר גם לתקציב שלכם, אבל גם עבור זה אשר לו אתם מעניקים את המתנה. 

שימו לב!

כאשר אתם בוחרים תכשיטי זהב עם יהלומים, יש לוודא כי האבנים אמיתיות זאת על ידי צירוף תעודה גמולוגית אותה תקבלו בעת הרכישה. אם יש לכם חשש אודות מקוריות היהלום – בחנו אותו על ידי צורף, או על ידי שיטות לאבחון יהלומים. בכך תהיו בטוחים שרכשתם פריט איכותי. 

כמה עולה שרשרת יהלומים? 

כאשר אתם מחפשים אחר התכשיט, רצוי להבין מהו התקציב שלכם, איזה סגנון של תכשיט תרצו, וכמה יהלומים יהיו משובצים בו. מחיר הפריט יקבע כמובן בעיקר לפי כמות היהלומים, לפי גודל ומשקל היהלום, מידת האיכות שלו, הצלילות והליטוש, כמו גם האופן בו היהלומים משובצים בתוך השרשרת. 

כיום אפשר לבחור מגוון עיצובים של שרשראות החל מכאלה שמשובצים בהם מספר רב של יהלומים, עד לענק תכשיטים משובץ, או אפילו שרשרת זהב דקה עם תליון שבו יהלום אחד. השוו מחירים, בחנו את העיצובים השונים, ובאמצעות המקצוענים רכשו את התכשיט המתאים לכם מכול!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיעורים פרטיים אונליין
לימודים ורכישת השכלה הינם חיוניים מאוד להתפתחות שלנו כבני אדם, כאנשים החיים בסביבה מודרנית מתקדמת...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021
יועץ ביטוח – מהי הכשרתו בעצם?
אנשים רבים לא מכירים את הנבדלים הרבים בין סוכני הביטוח לבין יועצי הביטוח. על כן חשוב להדגיש ולומר כי...
קרא עוד »
אוק 08, 2020
ציפוי חלונות נגד שמש איך זה עובד?
בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי רכבים בוחרים להשחיר את חלונות הרכב שלהם. הבחירה בהשחרת חלונות הרכב...
קרא עוד »
ספט 23, 2019