"בשביל מה צריך ייעוץ משכנתא? אבדוק לבד" – אז לא

משכנתא במימון ישיר

משכנתא היא נטל כלכלי משמעותי על כל בעל נכס, נטל זה מלווה אותו לאורך שנים רבות, בדרך כלל עד עשרים וחמש או שלושים שנה.

לכן כאשר מבצעים צעד כל כך משמעותי, יש לבדוק אותו מכל היבטיו וגם לחשוב היטב על ההשלכות של ההוצאה הגבוהה הזו בכל חודש.

החשיבות בייעוץ משכנתא

בכל הלוואת משכנתא קיימים כמה מסלולים של החזרים. אדם שאין לו רקע מהותי בכלכלה או בפיננסים אין לו יכולת לדעת או לחשב מה הכדאיות ואיזה נתח לקחת בכל מסלול בהלוואה הספציפית.

יועצי משכנתא אשר זה תחום העיסוק המרכזי בחייהם מודעים לכל ההרכבים של המשכנתאות השונות הם מבצעים את התחשיבים וממליצים לכל לקוח איזו הלוואה היא הטובה והזולה ביותר עבורו.

השינויים במהלך השנים

במקרים רבים זוגות צעירים לוקחים משכנתאות כדי לרכוש את דירתם הראשונה. עם השנים, נולדים להם ילדים, ההוצאות גדלות באופן מטאורי וסכום המשכנתא מקשה עליהם לגמור את החודש.

לכן יועצי המשכנתאות מציעים כמה וכמה שיטות אשר יכבידו פחות על סך ההוצאות החודשיות, תוך שימוש במסלולים ספציפיים, תשלומים קטנים בכל חודש ולאורך שנים רבות יותר והצעות פיננסיות נוספות.

ההבדל בין שיטות החישוב השונות ובחירת האופציה האידאלית עלול להתבטא בסך ההחזר של המשכנתא באלפי שקלים ואף בעשרות אלפי שקלים.

כאשר מדובר בהבדלים כה מהותיים, ברור מעל לכל ספק שייעוץ המשכנתא עם יועץ משכנתאות של תשואות פיננסים הוא הכרחי לפני חתימה על כל מסמך ולקיחת המשכנתא.

קבלת הצעות מחיר מהבנקים השונים עבור משכנתא

מי שמעוניין בקבלת משכנתא במימון ישיר, מבקש הצעות מחיר מכמה בנקים. בהתאם לעלות הרכישה של הדירה, ההכנסות החודשיות של בני הזוג וקריטריונים אחרים, הבנק מעביר הצעה ללקוח.

יועץ המשכנתאות בוחן את ההצעה באופן מעמיק, לעתים הוא ממליץ על אחת מההצעות ולעתים הוא מציע להם לקבל הצעת מחיר מבנק אחר, אשר תנאיו המסחריים הם טובים יותר.

לאור זאת רוב ציבור לוקחי המשכנתאות, מי שבוחר למחזר או לאחד משכנתאות קיימות נעזרים בעצות המקצועיות והחשובות כל כך של יועץ המשכנתאות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה דיו עולה לפעמים יותר ממדפסת חדשה
מדפסות הן מוצר שאפשר להגדיר אותן כמעט כמוצר חובה בכל בית. כיום כשלכולם יש מחשבים ולכל אחד יש גישה...
קרא עוד »
אפר 10, 2019
פיזור השקעות
כל מי שמעוניין להיכנס לעולם השקעות נדל"ן בגרמניה למשל, חייב להבין את החשיבות של פיזור השקעות חכם....
קרא עוד »
יונ 21, 2020
דירות ביוון
הדירות ביוון שונות מרוב המקומות האחרים. אנשים שגרים ביוון ואי פעם שכרו דירה יודעים שהדירות לרוב...
קרא עוד »
ספט 05, 2022