מה זה מפוח עלים?

מפוח עלים

בין כל כלי העבדוה שקיימים לרשות הגנן החובבן והמקצועי, ישנו מפוח העלים. הוא נועד להעיף את העלים בעזרת נשיפה עוצמתית של אוויר ממנו החוצה, ובעל מראה של צינור מוארך, שדרכו עובר האוויר. זה כלי שימושי עבור כל אותם עלים הנושרים בגינה פרטית או ציבורית, וכאן זה חשוב לעמוד על ההבדלים כדי לבחור את הדגם הכי מתאים.

השימושים של מפוח עלים

מפוח עלים מוכר בעיקר בשל הרעש שהוא עושה, אך מלבד הרעש הזה הוא למעשה מפיח מתוכו רוח בעוצמה גבוהה אשר מאפשרת להניף הלאה לכלוך שנמצא על האדמה, ובעיקר עלים, הרי כך זכה לשמו אותו כלי עבודה. אם בעבר אספנו את העלים עם עבודה אינסופית בסיוע של מגרפה, היום פעולה מהירה עם מפוח עלים מעיפה את כל אלה לכיוון מסוים, כך יוצרים ערמה מהירה ומנקים את השטח מכל העלים הנופלים. מעבר לכך, מפוח יכול גם לבצע שאיבה של העלים פנימה, אל שק ייעודי, ובכך להציע ניקיון מלא של השטח מכל הלכלוך והעלים.

נטען או בנזין

היתרון הכי גדול של מפוח שפועל על מנוע בנזין הוא זמן השימוש. במידה ורוצים לפנות עלים משטח נרחב, מפוח נטען יאפשר פעולה של מקסימום 30 דקות, בעוד שמפוח בנזין יוכל לתפקד למשך של זמן יותר ארוך ללא כל בעיה. מעבר לכך, העוצמה שמעניק מנוע בנזין היא הרבה יותר גבוהה, ובכך הפעולה של המפוח תהיה הרבה יותר אפקטיבית.

משמע, אם צריכים את המפוח עבור פעולה בשטח של גינה קטן, הדגם החשמלי יעניק עבודה נוחה למדי, ועבור שטחים גדולים ועבודה יותר רציפה, יהיה עדיף להשקיע ברכישה של מנוע בנזין עוצמתי עם רמת רעש נמוכה.

> למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו באתר חברת Villager!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאילו גופים ניתן לקחת הלוואות לכל מטרה?
צריכים כסף והגעתם למסקנה שמה שיסגור לכם את הפינה זו הלוואות לכל מטרה? כיום יותר מתמיד, תוכלו לפנות...
קרא עוד »
אפר 18, 2021
כמה עולה לתפעל אתר אינטרנט והאם זה באחריות מנהל האתר?
אחזקה שוטפת של אתר אינטרנט הוא דבר חשוב מאוד ואנחנו לא היינו ממליצים לוותר על השימוש בפלטפורמה הזו...
קרא עוד »
נוב 10, 2022
מתי נצטרך לבצע ניתוח סטטיסטי?
מתי צריך ניתוח סטטיסטי? אפשר לענות על כך במגוון דרכים. למשל, ניתוח סטטיסטי הוא חלק חשוב מאוד בכל עסק....
קרא עוד »
אוק 31, 2022