קייטרינג לאירועים קטנים – חלבי או פרווה?

קייטרינג לאירועים קטנים

אחת ההתלבטויות של מארחים באירועים משפחתיים או עסקיים היא אם להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג פרווה, השיטה הנוחה ביותר לארוחות הללו היא בסגנון פינגר פוד.

> לא חשוב באיזה צד אתם, קייטרינג לאירועים קטנים בקאנאפס מזמינים!

סוג הקייטרינג המועדף 

כדי לקבל החלטה בעניין זה, ההמלצה היא לפלח את הקהל אשר אמור להגיע ולחשוב מהו סוג הקייטרינג שהם יעדיפו. המארחים מכירים את המוזמנים ולכן יהיה להם קל לקבל את התשובה הנכונה כיון שהמטרה היא שכל האורחים ייהנו מאירוע לבבי ומרגש בקולינריה איכותית.

קייטרינג פרווה 

באופציית קייטרינג פרווה, אפשר להציע לאורחים מבחר גדול מאד של מטעמים אשר מבוססים על ירקות הן מבושלים והן טריים, ביצים, מאפים ודגים.

ההיצע הנפלא אשר מתכננים השפים והטבחים כולל היצע נרחב של פשטידות הן קטנות והן גדולות וקישים במילויים מרתקים כמו בטטה, ברוקולי, כרובית, קישואים, פטריות, חצילים, תפוחי אדמה ועוד. המרקם הייחודי של המאפים הללו מקנה להם טעם נהדר אשר אהוב מאד על האורחים. כמו כן מוצעים ירקות מבושלים שונים כמו שעועית ירוקה בכמה סגנונות, אפונה וגזר ועוד.

הירקות הטריים מגיעים בכל יום ולכן אפשר להכין באמצעותם סוגים רבים של סלטים בתיבולים מסקרנים ובתוספות של פירות יבשים כמו אגוזים וחמוציות ובטעמים אשר לא כל המשתתפים מכירים. כמו כן מאפים מטוגנים כמו קובה, קציצות עדשים, פלפלים ממולאים בשיטה טבעונית, דגים כמו מושט, סלמון, בורי, דניס ועוד.

קייטרינג חלבי 

שפע הגבינות הקיים במחלבות השונות בישראל מאפשר לשפים להוסיף לשלל המתכונים שלהם הרבה מאד אופציות ייחודיות. הם בונים תפריט אשר כולל מאפים שונים אשר בכל אחד מהם מככבת גבינה אחרת כמו קשקבל, גאודה, רוקפור ואחרות ראו בקישור. לכל אחת מהן טעם משובח ויוצא דופן ולכן עם שילובים מתאימים, לכל אחד מהמאפים נוצר טעם יוצא דופן אשר אהוב מאד על הקהל. 

רוב האורחים הישראליים, אוהבים מאד מאכלי גבינות ולכן נהנים מהמאכלים המיוחדים המוגשים כמו בלינצ'ס מיוחדים עם מילויי גבינה, טורטיות ממולאות בשילוב של גבינות וירקות, פוקצ'ות חמות וטריות ירקות בשמן זית בסגנון אנטיפסטי, עלי גפן ממולאים ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יניב ארד רואה חשבון – יועיל רבות לעסק שלך
בעזרת השירות של יניב ארד רואה חשבון כל אחד מכם יוכל לראות כי העסק שלו יוכל להיות במצב הרבה יותר חיובי....
קרא עוד »
אפר 14, 2022
שירותים פיננסים שכדאי להכיר
שירותים פיננסיים הינם שירותים מקיפים בתחום הפיננסי הכוללים בנקאות, ביטוח ושוק מניות. שירותים אלו...
קרא עוד »
יול 24, 2022
הפיתוי של תיקי GUESS: מבט מקרוב על עיצובים איקוניים
GUESS הוא מותג אופנה ידוע הידוע בעיצוביו האייקוניים, והתיקים שלהם אינם יוצאי דופן. הנה מבט מקרוב על...
קרא עוד »
ספט 30, 2023