הלוואות כנגד נכס – זה לא חלום

הלוואה כנגד נכס היא חלום עבור אנשים רבים. זה חלום שבקרוב יהפוך למציאות. שוק הנדל"ן צומח במהירות וגם הביקוש להלוואות לנכסים עולה. צמיחה זו במגזר ההשקעות בנדל"ן מתאפשרת הודות לגידול עצום במספר האנשים שיש להם גישה לאשראי. עם זאת, לצמיחה זו יש עלות; זה מוביל לעלייה במספר הלווים ולפיכך לעלייה בריבית על הלוואות אלו.

אחת הדרכים לצמצם את ההשפעה הזו תהיה על ידי הצעת הלוואה כנגד נכס כאופציה ללווים שאינם מסוגלים לבצע את ההחזרים שלהם בזמן. הלוואה כנגד רכוש מאפשרת לך לקבל את כספך בחזרה כאשר אינך יכול לעמוד בהחזרים שלך יותר או כאשר אתה זקוק לו בדחיפות.

אנחנו חיים בעולם שבו אנשים נלחצים יותר ויותר לגבי הכספים שלהם. הם אינם מסוגלים להחזיר את ההלוואות שלקחו עבור בתיהם או מכוניותיהם. זוהי בעיה נפוצה מאוד, במיוחד עבור רוכשי דירה ראשונה ואנשים שרוצים לרכוש נכס חדש.

מה הבעיה ומה הפתרון? 

הבעיה העיקרית היא שהריביות על הלוואות גבוהות מאוד, מה שלא מאפשר לאנשים רבים לקבל הלוואה. המצב הלך והחמיר עם השנים, שכן הריבית עלתה מ-7% ב-2007 ל-18% כיום.

על מנת לפתור בעיה זו, בנקים רבים החלו להציע הלוואות כנגד נכס כפתרון חלופי. הלוואות אלו ניתן לקבל על ידי פירעון משכנתא של בית קיים או על ידי הלוואות כנגד הנכס שלך. הריבית על אלה

הריבית על הלוואה מסוג זה היא קבועה. גם הקרן היא קבועה, אך בשיעור משתנה. תשלומי הריבית מתבצעים מדי חודש וניתן להאריך את תקופת ההלוואה בחודש אחד בכל פעם, עד שלושה חודשים. על הלווה להחזיר את סכום הקרן ואת כל הריבית שעדיין נותרה לפני שהוא/היא יוכל לקחת הלוואות נוספות מחברה זו.

קראו עוד באתר מהון להון >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה מדד עדיף על בחירה של מניות ספציפיות
השקעה במדד נחשבת לרוב לגישה מועילה יותר מאשר בחירת מניות בודדות, במיוחד עבור משקיעים בודדים המחפשים...
קרא עוד »
אוג 13, 2023
גיוס עובדים להייטק
היום ניתן לראות בארץ יותר ויותר חברות הייטק שרק הולכות ומתפתחות. ארץ ישראל נחשבת ללא ספק לאומת...
קרא עוד »
נוב 23, 2019
אירוח בקיבוץ
הקיבוץ הוא יישוב קהילתי בו חיים יחד אנשים מכל העולם במקום אחד. זה המקום היחיד שבו אתה יכול לחיות...
קרא עוד »
אוק 12, 2022