אפשרויות ציוד חלופיות לרוכבי אופנוע: מה כדאי לדעת

ציוד לאופנועים הוא כבר לא רק מעילי עור וקסדות אופנוענים טיפוסיות. מהתקדמות במדעי החומר ועד לאימוץ טכנולוגיה חכמה, חלופות מתפתחות ומציעות אפיקים חדשים לבטיחות, נוחות וסגנון. הנה המדריך המהיר שלך לחשיבה מחוץ לתיבת ההילוכים הקונבנציונלית.

לחשוב מחדש על משחק הציוד שלך

קסדות חכמות: אלו לא מגני הראש הממוצעים שלך. הם מגיעים עם מכשירי HUD משולבים (תצוגות ראש למעלה), רמקולי בלוטות' לטלפון ולמוזיקה, ואפילו מצלמות פעולה מובנות. ברמה גבוהה בטכנולוגיה ובבטיחות, הם מגדירים מחדש מה יכולה להיות קסדה.

Kevlar Jeans: חושבים שנתקעתם עם עור? תחשוב שוב. ג'ינס Kevlar נותן לך את המראה הקז'ואל עם עמידות יוצאת דופן נגד שחיקה. בתוך הג'ינס הזה מונחות שכבות של בד קוולר, החומר שהם משתמשים בו באפודים חסיני כדורים.

כפפות וגרביים מחוממות: אצבעות ואצבעות קרות יכולות להסיח את הדעת ואפילו מסוכנות כשאתה רוכב. כפפות וגרביים מחוממות המופעלות באמצעות סוללה הן מצילות חיים במזג אוויר קריר, ומספקות רמת נוחות וסיבולת שכפפות וגרביים מסורתיות אינן יכולות.

אפודים מתנפחים: טכנולוגיית כריות האוויר אינה מיועדת רק למכוניות. לאפודים מתנפחים יש מחסניות CO2 שמתנפחות בתנופה פתאומית או פגיעה, ומספקות שכבה נוספת של ריפוד במהלך נפילה.

תושבות לסמארטפון: זהו כלי חיוני לניווט, תקשורת ומוזיקה בזמן רכיבה. תושבת לסמארטפון עם טעינה אלחוטית ותכונות עמידות בפני מזג אוויר עושה הבדל עצום באופן שבו אתה מתקשר עם הטלפון שלך בדרכים.

מגפיים עם תמיכה בקרסול: מגפי רכיבה רגילים יכולים להיעדר הגנה מספקת לקרסול. חלופות עם חלקי קרסול מחוזקים או אפילו ריפוד אוויר מציעים חוויה בטוחה ונוחה יותר.

קסדות מודולריות: הרבגוניות חשובה. קסדה מודולרית יכולה לעבור בין פנים מלאות לפנים פתוחות, ומציעה גמישות המבוססת על תנאי הרכיבה ומצב הרוח שלך.

לסיכום

ממש כמו האופנועים עצמם, עולם ציוד האופניים רחוק מלהיות סטטי. התקדמות טכנולוגית וחידושים יצירתיים מספקים חלופות בטוחות, מסוגננות ופונקציונליות להפליא. אם אתה רוכב שמעוניין להגביר את משחק הציוד שלך, גל הציוד החדש הזה שווה את תשומת הלב שלך.

האפשרויות האלה הן לא רק חידושים? הם משרתים צרכים אמיתיים ומציעים יתרונות ניכרים. שקול לשלב כמה מהחלופות הללו בהגדרת הציוד שלך. אחרי הכל, הישארות לפני העקומה היא חלק מאורח החיים של האופניים כמו הריגוש שבכביש הפתוח.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://ofnocenter.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חיסכון לכל ילד כל מה שצריך לדעת
על פי החוק הקיים, כל הורה חייב בתשלום ביטוח לאומי אשר הולך לתכנית חיסכון לכל ילד, במסגרתה חוסכים 51 ש״ח...
קרא עוד »
אוק 15, 2021
ניהול כספים – איך לומדים את זה?
ניהול כספים בתוך כל עסק הוא הליבה של הפעילות העסקית. המטרה היא שהמצב בחשבון הבנק יהיה חיובי, או בתוך...
קרא עוד »
אוק 11, 2020
חלוקת מגנטים
חלק זה דן בהפצת מגנטים על דלתות. הוא ידון כיצד ומדוע מופצים מגנטים אלו, והיעילות שלהם בשיווק. חלוקת...
קרא עוד »
יול 11, 2022