יתרונות של צ'קים ממותגים

יתרונות של צ'קים ממותגים

בעשורים האחרונים, יותר ויותר אנשים הופכים מודיעם אל היתרונות של הדפסת שיקים ממותגים. מי שאינו מכיר את הנושא, יכול לקחת דוגמא משיקים שמוציאות חברות גדולות או ארגונים, כמו גם גופים ממשלתיים ומוסדות.  בעוד של גבי כל המחאה, נמצא לוגו או הסימן המסחרי של החברה, כמו גם שם הארגון או בית העסק. ישנם מקרים שהדפסת השיק מלווה בעיצוב יפה והטבעת הולוגרמה איכותית שמסייעת למתג את המותג מול מקבל השיק.

מלבד זאת, הדפסת צ'קים ממוחשבים נעשית במשרדי הנהלת חשבונות של חברות, עסקים וארגונים קטנים וגדולים, וזאת מבלי הצורך לכתוב שיק באופן ידני, או להוציא אותו מפנקי השיקים של העסק. בכך רבים נהנים מהמחאה ממותגת ובטוחה שניתן להדפיס ולתת בקלות לכל אדם. כמו גם משליחת המחאות בדואר, בקלות.

מהם היתרונות של שיקים ממותגים?

מיתוג – צ'קים ממותגים כשמם כן הם: מדובר בהמחאות שנראות מעולה, מעוצבות כמו גם מאפשרות הטבעת לוגו העסק או החברה, ובכך יצירת מיתוג יוקרתי מול הלקוח.

הדפסה קלה – מי שצריך לנפק תשלומי משוכות, תשלום סחורה, תשלומים לספקים ועוד, יוכל לעשות זאת בהדפסה קלה במשרד. זאת באמצעות מדפסת משרדית ללא צורך בטונר מיוחד או מדפסת שונה. את ההדפסה מבצעים בתחילה און ליין דרך פנייה אל בית דפוס איכותי שיכול לבצע את התהליך מול הבנק.

אין צורך ללכת אל בנק – כאשר מדפיסים צ'קים, אין צורך להזמין פנקסים מהבנק, ולאחר מכן ללכת לאסוף אותם. ההדפסה נעשית און ליין, בעוד שניתן מיד להדפיס את ההמחאות הממותגות.

חסכון במשאבים – באמצעות חסכון בזמן וכסף, אפשר להנות מהוצאות קטנות יותר.

עבודה מקצועית ומסודרת – מי שמדפיס שיקים ממותגים לבד או באמצעות בית דפוס, ייהנה מעבודה מקצועית ומסודרת.

בטחון  – כאשר מדפיסים המחאות ממותגות, חשוב להקפיד לעשות זאת דרך בית דפוס שמציע נייר בטחוני, הטבעה שלא ניתן לזייף, צבעים ביטחוניים ושאר שיטות למניעת זיופים. בשל כל אלה – רבים בוחרים להדפיס שיקים לבד מבלי הצורך לפנות אל הבנק.

ליתרונות ומידע נוסף לחצו כאן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד מכני הנדסי כבד – איך למצוא את הציוד הטוב ביותר?
עבודות בשטח מצריכות ציוד מיוחד, ציוד הנדסי כבד שמיועד למטרות שונות שמייעלות את העבודה ועושה אותה...
קרא עוד »
ינו 09, 2022
ניהול מבנים קטנים לעומת ניהול מבנים גדולים – מהם ההבדלים?
בניינים קטנים הם מועטים במספר ותקציבם מוגבל. הם צריכים להיבנות עם החומרים הנכונים, במחיר הנכון ובזמן....
קרא עוד »
ספט 01, 2022
תובנות לגבי הכנה ללימודי תכנות
יציאה למסע אל תחום לימודי התכנות יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. כמומחה בתחום, אני כאן כדי לספק...
קרא עוד »
מרץ 26, 2024