מה חשוב לדעת על איתור חייבים

אם אתם מתקשים ליצור קשר עם חייב, יתכן והפרטים שאתם מחפשים נמצאים בכתובת, מספר הטלפון והדואר האלקטרוני שלו. להלן, מספר דרכים בהן תוכל לחפש את פרטיו האישיים של החייב באופן חוקי.

 

מה חשוב לדעת על איתור חייבים

הרבה פעמים אנשים עשויים לזרוק דואר שנראה להם לא מוכר. אם זה לא נראה כמו מכתב של בן משפחה או חשבון חודשי, יש רבים שמתעלמים ממנו. דיוור של הודעת תשלום חוב יכול להופיע באופן קבוע ללא תגובה.

בדרך כלל זו הסיבה שרבים לא מצליחים למצוא את חייבים ובדיוק בגלל זה, קמו להן חברות לאיתור חייבים שמתמחות בחיפוש אחר אדם שעקבותיו נעלמו ועושות שליחות משפטית.

מוזמנים להכנס לאתר הבא לקבלת מידע נוסף: https://www.uget.today/private-lookup.

 

כתובת שגויה – מה עושים?

אם אתם חושבים שיש לכם כתובת שגויה, פנו לסניף הדואר המקומי של החייב כדי לברר אם הוחזרו מכתבים הקשורים אליו. במקרים רבים, ייתכן שהחייב יחזיר את המכתבים בכוונה.

כדי לוודא זאת, תוכלו ליצור קשר עם סוכנות האשראי של החייב ולאשר את הכתובת – אם הכתובת תואמת, יתכן שיהיה לכם מספיק סיבות טובות כדי תביעה כנגד החייב.

 

רשתות חברתיות

אנשים רבים עשויים לפרסם את המידע האישי שלהם באתרים חברתיים, כגון פייסבוק או אינסטגרם. בעוד שמשתמשים רבים שומרים על הפרופילים שלהם פרטיים, חלקם עדיין נצפים לציבור. אתם יכולים גם לגלות את כתובת הדוא"ל של המשתמש דרך אתרים חברתיים.

רבים יאמרו לכם שזו דרך טובה מאוד לעקוב אחר חייב, שכן רבים משתפים את חייהם ברשתות החברתיות והם אפילו לא יודעים שניתן לעקוב אחר הפרופיל האישי שלהם ולדלות ממנו מידע כזה או אחר שיכול לשמש בדרך כלל, כראיה על מקום הימצאו של החייב.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
"בשביל מה צריך ייעוץ משכנתא? אבדוק לבד" – אז לא
משכנתא היא נטל כלכלי משמעותי על כל בעל נכס, נטל זה מלווה אותו לאורך שנים רבות, בדרך כלל עד עשרים וחמש...
קרא עוד »
דצמ 24, 2019
יתרונות מפתיעים של נעלי כלה נוחות
ביום מלא באהבה, צחוק ומערבולת של רגשות, הדבר האחרון שכלה צריכה לדאוג ממנו הוא נוחות הנעליים שלה. עם...
קרא עוד »
פבר 11, 2024
תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין
מקרקעין בבעלות משותפת של שני אנשים או יותר הינם באחריותם המשותפת. המשמעות בפועל היא כי כל סנטימטר...
קרא עוד »
אוג 26, 2021