ניהול מבנים קטנים לעומת ניהול מבנים גדולים – מהם ההבדלים?

בניינים קטנים הם מועטים במספר ותקציבם מוגבל. הם צריכים להיבנות עם החומרים הנכונים, במחיר הנכון ובזמן. מבנים גדולים יקרים יותר, אך ניתן לבנות אותם מהר יותר ועם מגוון רחב יותר של חומרים.

בניינים קטנים צריכים להיות מנוהלים על ידי צוות קטן של אנשים. צוות קטן בדרך כלל אינו מנוסה במיוחד בבניית מבנים גדולים, כך שהם לא יכולים להיות בטוחים לגבי מערך הכישורים שלו וכמה זמן הם צריכים להשקיע בכל משימה. עם זאת, בניינים גדולים יכולים להיות מנוהלים על ידי צוותים גדולים של אנשים שיודעים מה הם עושים.

מחפשים חברת אחזקה לבניין? צרו קשר עם חברת ניהול בניין>>>

תדאגו לניהול נכון ומקצועי של המבנה

קל יותר לנהל ולתחזק בניינים קטנים. אין צורך לדאוג לגבי שריפה, נזקי מים, חשמל או מיזוג אוויר. הסיבה לכך היא שהם בנויים עם טביעת רגל קטנה יותר. יש להם גם פחות אנשים שעובדים עליהם, מה שהופך את עומס העבודה לניהול יותר ופחות מלחיץ עבור אלה שעובדים עליהם.

עם זאת, בניינים גדולים יכולים להיות מאוד מאתגרים לניהול. יש יותר אנשים שעובדים עליהם ויש הרבה תחזוקה שצריך לעשות כדי שהם יתפקדו כמו שצריך. המשמעות היא שעומס העבודה גדל באופן משמעותי בכל הנוגע לניהול הבניינים הגדולים הללו, כמו גם עלויות האחזקה והתחזוקה שלהם גדלות באופן אקספוננציאלי עם כל אדם נוסף שמוקצה להם.

עושים את כל עבודת הניהול בשבילכם

בניינים קטנים הם לרוב קטנים וקשה למצוא את האנשים הנכונים. ענף הבנייה הוא דוגמה מצוינת לכך. לרוב החברות הבונות מבנים אין מספיק אנשים עם הכישורים הנדרשים לטפל בהם. אז, הם שוכרים קבלנים כדי לטפל בכל ההיבטים של תחזוקת מבנים ועבודות בנייה. תהליך זה יכול להיות די זמן רב מכיוון שלרוב הקבלנים אין הבנה טובה לגבי אופן הפעולה של בניינים.

מבנים גדולים לעומת זאת גדולים מאוד בגודלם ונדרש כוח אדם רב כדי לתחזק אותם כראוי. לכן, זה יעיל יותר אם יש עובדים שיכולים לטפל בכל ההיבטים של תחזוקת מבנים. במקרים כאלה, החברה עשויה לשכור סוכנות או מיקור חוץ לנהל את הבניינים שלה לחלוטין עבורם בעלות נמוכה מאוד, בעוד שהם משלמים רק עבור השירותים שניתנו

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקעת מקרקעין ע"י רשות מקומית – מי שולט בשטח?
פעמים רבות אנו שומעים על הפקעת קרקעות בידי הרשויות מידי אנשים ואלו האחרונים, מתרעמים עליהם שהם...
קרא עוד »
מרץ 29, 2022
קורס ניהול תקציב משפחתי – למה זה חשוב?
זהו קורס שמלמד אנשים איך לנהל את הכסף שלהם, כך שהם יכולים להשתמש בו כדי לקנות את מה שהם צריכים ולחסוך...
קרא עוד »
פבר 12, 2023
ייעוץ פנסיוני
לא מעט אנשים זקוקים לייעוץ פנסיוני. כספי הפנסיה של כל אדם אמורים לדאוג לעתידו כאשר מגיעה תקופת הפרישה...
קרא עוד »
יונ 08, 2020