מצבר עד הבית – מה קורה עם זה?

המצבר הוא הסוללה של הרכב, בלעדיו האוטו לא יכול לנסוע. מצבר מאפשר את ההנעה של הרכב מצד אחד אבל גם את התפקוד של מערכות שונות ברכב כמו למשל חלונות חשמליים, רדיו ומערכת ניווט אשר עובדים על חשמל אותו מספקים מצברים לרכב!

במקרים רבים יש לעיתים סימנים קטנים לכך שהמצבר אינו תקין אך בהרבה מאוד מקרים המצבר מפסיק לעבוד כאשר נכנסים לרכב, באים להניע אותו ומגלים שהוא פשוט לא מניע.

מתי צריך להחליף מצבר?

לעיתים יש סימנים מוקדמים לכף שמשהו בחשמל של הרכב לא תקין, אז, אפשר לגשת לחשמלאי לעשות בדיקה מה מבחינה חשמלית לא תקין האם זה המצב או משהו אחר ואם אכן מדובר במצב להחליף אותו ובכך לחסוך את ההיתקעות הלא נעימה כאשר בוקר אחד הרכב לא מניע.

אפשרות נוספת היא בהתאם למועד החלפת המצבר בפעם הקודמת, שכן לכל מצבר יש תוקף מסוים ואם עברו מספר שנים מאז החלפת המצבר, סיכוי טוב שיש צורך להחליף אותו. 

מה האפשרויות להחלפה של מצבר?

החלפה של מצבר יכולה להתבצע אצל חשמלאי רכב או במוסך מטופל הרכב. בשנים האחרונות התפתח מאוד כל הנושא של החלפת מצברים עד הבית, כאשר זה יכול להיות על ידי הזמנה של איש מקצוע הביתה שמגיע עם המצבר להחלפה או הזמנה של מצבר להחלפה באופן עצמאי לאנשים שאוהבים ויכולים לטפל ברכב שלהם בעצמם.

באילו מקרים מצבר עד הבית הוא פתרון?

מצבר עד הבית הוא פתרון גם לאנשים אשר יש להם ידיים טובות שיודעים לתקן בעצמם את הרכב, לאנשים אשר בוחרים לעשות השוואת מחירים ברשת כדי לבחור את המצב הטוב ביותר עבורם במחיר טוב ולא דווקא מה שמציעים להם במוסך או אצל החשמלאי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פורטל צימרים – ככה בוחרים צימר
רוצים לבחור צימר לחופשה זוגית? לצאת עם המשפחה לימים של מרגוע? אולי קבוצת חברים שרוצה ליהנות יחד? בואו...
קרא עוד »
אוק 16, 2019
גיוס הון למפעלים וחברות – איך לעשות את זה נכון?
גיוס הון למפעלים וחברות הוא צעד מכריע בצמיחתם ובהתפתחותם. זה דורש תכנון קפדני, אסטרטגיה ותקשורת...
קרא עוד »
אוג 16, 2023
פולין יעד אטרקטיבי להשקעה בנדל"ן
בשנים האחרונות ובאופן שהפתיע אנשי עסקים רבים אשר מתמחים בתחום הנדל"ן, פילסה פולין בשקט ובבטחה את...
קרא עוד »
מאי 10, 2020