איטום ושיקום קירות – מי מתמחה בזה?

איטום ושיקום קירות חיצוניים

כל מבנה וכל חומר, מוצר או כלי מתבלה במהלך שנות השימוש בו. כן, זה דרך העולם ואין דרך להימלט מהבלאי ומהשחיקה. מה שכן צריך ואפשר לעשות זה לשמור על כללי השימוש, לבצע מפעם לפעם פעולות אחזקה כנדרש וכמובן – לשקם את הנזקים ולהחזיר את הדברים למצבם התקין. זה רלוונטי גם בנושא איטום ושיקום קירות חיצוניים. כי במהלך השנים נחשפות שכבות עמוקות יותר במבנה, האיטום נפגע וגם שכבות עמוקות יותר מתקלפות. התוצאה היא מבנה שסופג נוזלים ומאפשר חלחול של טיפות מים פנימה.

חברה שמתמחה באיטום ושיקום קירות

במידה והמבנה אינו אטום דיו, וכתוצאה מכך הקירות נרטבו – יהיה צורך למצוא חברה מקצועית עבור איטום מחדש לצד שיקום הקירות. התהליך הזה כולל שני פרקים עיקריים. הפרק הראשון הוא איטום יסודי. הוא כולל בדיקה יסודית של המבנה ומציאת נקודות התורפה שלו. לצד זאת יש לבצע שיקום של הקירות שכבר נחשפו למים. 

מה כולל השיקום?

לאחר שבוצע איטום מקצועי ומלא ניתן לעבור לשלב הבא, שלב השיקום. הוא כולל ייבוש יסודי ומלא של הקירות. לאחר שבוצע הייבוש והקירות אינם לחים בכלל, ניתן להתחיל במלאכה. היא תכלול הסרת שכבות שנרטבו או שכבות שהתמלאו בעובש כתוצאה מרטיבות. לאחר מכן מבצעים טיוח מחדש וכן צביעה. כל העבודה הזו מטרתה אחת – לחדש את הקיר מהשורש ולהסיר כל מזכרת מהרטיבות שהיא ספגה. במידה ומצליחים בכך הקירות עתידים להראות חלקים ושלמים, ולהישאר כך למשך שנים ארוכות.

חברה שמתמחה באיטום ושיקום

ביצוע העבודה הזו דורש ידע ויכולות מקצועיות מאוד. על כן יהיה עלינו לברר ולחפש אחר חברה מומלצת, כדוגמת במרומיו עבודות גובה. חברה שיש לה מקצועיות רבה וניסיון באיטום ושיקום קירות ומבנים שספגו רטיבות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאיר וילנסקי נותן טיפים לחברות
חבורת וארגונים רבים, בוחרים להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי. יועץ עסקי מסוגל לייעל את ההתנהלות של הארגון...
קרא עוד »
דצמ 22, 2019
קופת גמל לתקבולים ופיצויים
קופת גמל מהווה מרכיב חשוב בעזרה מהמדינה לאנשים שהגיעו לגיל פרישה. קופות אלו גם משמשות כחסכון לטווח...
קרא עוד »
ספט 06, 2019
ייעוץ פיננסי לעסקים
בחירת היועץ הפיננסי המתאים לעסק שלך היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע באופן משמעותי על הבריאות וההצלחה...
קרא עוד »
ספט 26, 2023