משרת QA – רשימת הדרישות הנפוצה

משרת QA או בשמה בעברית – בדיקת תוכנה נחשבת למשרה מבוקשת בהייטק. איש בדיקות תוכנה נחשב לבעל תפקיד חשוב בכל חברה וארגון. הוא בעל סמכות מקצועית המאפשרת לו קבלת אחריות במגוון תחומים חשובים כמו: בתכנון, בבקרה ובביצוע על תחום האיכות ובין היתר, איסוף וניתוח נתונים, קביעת נהלי עבודה לאבטחת ובקרת איכות, ניהול מערכי ביקורת ועוד. ניתן למצוא עבודה במגוון חברות העוסקות בתחומים שונים ובאחרות נוספות  המפתחות תוכנות שונות למכירה. בגלל כל אלו יש דרישות ממוקדות וחשובות לתפקיד הנ"ל.

דרישות

הדרישות הן מגוונות ובראש וראשונה יכולת תכנות. כמו כן, תכונות חשובות המותאמות לתפקיד ספציפי זה. בין היתר: יכולת ריכוז והקדשת זמן לנושא מסוים לאורך זמן. בנוסף, חוש ביקורתי בגלל מהות התפקיד, יסודיות עד כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, יצירתיות המתבטאת בחשיבה בכיוונים שונים, סקרנות למוצרים ותהליכים המאפיינים כל עסק מתפתח ודינאמי. מבחינה מעשית, יש צורך להיות בוגר קורס בנושא – מה שמספק יתרון רב על מועמדים אחרים. עם זאת, לעיתים, בעלי תכונות קיימות אלו יעניינו את המחפשים, מה שעשוי להוביל לקבלת עבודה ללא ניסיון קודם.

משרה מאתגרת

המשרה הינה מאתגרת ובעלת אחריות מאחר ובודק תוכנה יכול לגלות כשלים טכניים בתוכנה של העסק טרם היא יוצאת לשוק. המשמעות היא רבה מאוד ותמנע בעיות ותקלות בה אשר עלולות לגרום לנזקים קשים לארגון. מאידך מי שמצליח בה יכול להתקדם רבות ולהנות משכר נאה. היכולת לקבלת עבודה נחשקת זאת, עוברת,  בין היתר, דרך חברת השמה מקצועית אשר הינה בעלת ניסיון בתחום. ברשותה תשתית מעולה ומערך מקדם היכול להפגיש בצורה טובה מאוד בין דורשי עבודה למעסיקים פוטנציאליים. מנהלי החברה ישמחו לתת שירות ללקוחות נוספים.

לחצו כאן כדי למצוא משרות הייטק.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי להשקיע 200 אלף ש"ח בדרך נבונה ויעילה?
כאשר משקיעים 200,000 ₪, כדאי לשקול תיק מגוון הכולל תמהיל של מניות, אג"ח ונכסים אחרים. ההקצאה הספציפית...
קרא עוד »
אוג 23, 2023
מהו הר ביטוח
כאשר אנו מדברים על כספים אבודים, אנו חושבים על הר הביטוח. כספים אבודים הינם כספים אשר איננו יודעים על...
קרא עוד »
ינו 31, 2019
איך מאגרי תמונות תרמו לעולם השיווק הדיגיטלי? ומה חשוב להכיר שעובדים מולם
מעצבים גרפיים יוצרים תוכן חזותי, הכולל שימוש אסטרטגי בצבעים, גופן, קומפוזיציה וצורות ליצירת גרפיקה...
קרא עוד »
ספט 13, 2022