משכנתא להשקעה – מה זאת אומרת?

משכנתא להשקעה

אנחנו נוהגים להתייחס למשכנתאות, ככלי אשר נועד לעזור לנו לקנות דירה בה אנחנו נוכל להתגורר. אנחנו משקיעים לא מעט כסף בתהליך, לא מעט זמן ובסופו של דבר, המשכנתא הראשונה שאנחנו לוקחים עוזרת לנו לרכוש דירה, אשר בעזרתה נוכל להשתמש בה לרכישת דירה חדשה או מבנה אחר. 

אך במהלך השנים, נפתחה בפנינו אפשרות לנטילת משכנתא לצורך השקעה. הרעיון הוא, הדירה או הנכס אותו אנחנו מבקשים לרכוש, איננו מיועד לשימוש שלנו, אלא הוא מיועד לשימוש לצורך השכרה ואולי מכירה בעתיד. הרבה אנשים בוחרים לרכוש היום מבנים לצורך השקעה, מתוך מחשבה על יצירת ביטחון כלכלי לטווח ארוך, עבורם או עבור בני משפחתם. 

משכנתא להשקעה יכולה, כאמור, מיועדת לצורך השקעה בדירה, מבנה מסחרי, עסקי, או לצורך רכישת נחלה, שטח עליו יהיה אפשר לבנות מבנה חדש. באופן טבעי, המשכנתא צריכה להיות איכותית ומשתלמת ביחס לסוג ההשקעה ולתשואה שהיא תפיק עבורנו.

כשאנחנו מבקשים לקחת משכנתא להשקעה, ייתכן ונצטרך להציג מולה בטחונות וערבויות, בין היתר, בעזרת הנכסים שעומדים לרשותנו. דרך הדירה בה אנחנו מתגוררים, יש לנו אפשרות להעמיד אותה כביטחונות ובסופה של דבר להשתמש בה על מנת לקבל משכנתא להשקעה. כך אם לא נחזיר אותה, נוכל לעשות זאת באמצעות הדירה. 

למה משתלם לקחת משכנתא להשקעה?

ראשית, זו הדרך הטובה ביותר לייצר בסיס על פיו אפשר לרכוש נכס או שטח, אשר ישמש אותנו לטווח ארוך. אין השקעה טובה יותר מאשר נכס או שטח, בהם אפשר להשתמש בין אם זה לצורך מכירה או השכרה. 

שנית, אנחנו יכולים להשתמש במבנה או בשטח, לצורך השכרה, ולאחר מכן להחזיר את המשכנתא דרך הכסף שנקבל מההשקעה שלנו. 

שלישית, אנחנו יכולים להוריש כך לילדים שלנו אופציה כלכלית ייחודית וטובה, אופציה שתעזור להם להתקדם בעתיד וליהנות מאפשרויות רבות ומגוונות. אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את הדבר הנכון לא רק עבורנו אלא גם עבורם בייעוץ של יועצי משכנתאות כמובן. אם נדע לעשות את ההשקעה הנכונה, אין ספק שהרווח כאן יהיה כפול, אנחנו והם נוכל ליהנות מכך. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חברת מטוסים פרטיים – מתי נשתמש בשירותיה
בתקופת הקורונה, בשלבים מסוימים, מצאנו את עצמנו לא רק בהסגר פנימי אלא גם בהסגר חיצוני, כלומר שדה התעופה...
קרא עוד »
פבר 15, 2021
תיקון דלתות בבאר שבע
הכתבה עוסקת בתיקון דלתות בבאר שבע. הוא מדבר על הבעיות השונות שיכולות לקרות וכיצד לתקן אותן. תיקון...
קרא עוד »
דצמ 15, 2022
תרגום טקסטים עסקיים – מה צריך לדעת
העולם הגלובלי שלנו מעמיד אותנו מול צורך להתאים טקסטים למגוון קהלי יעד. כי אם יש לנו אתר מכירות פעיל...
קרא עוד »
מאי 13, 2019