חיטוי קורונה – מדוע צריך לעשות את זה?

בשנת 2020 נחשפנו למגיפת הקורונה, בין אם זה באופן ישיר או עקיף, ובין אם זה דרך כלי התקשורת והתקנות השונות שיצאו בעקבות המגיפה והשפיעו עלינו בהיבטים שונים.

על מנת להימנע מהשפעת הקורונה על חיינו, אנחנו יכולים להיעזר בחברות הדברה אשר מספקות שירות של חיטוי קורונה. מדובר על שירות ייחודי שנוצר בעקבות המגיפה, ומאפשר לנו לחטא מבנים ומקומות פתוחים, כך שאנחנו יכולים להימנע מלהעמיד את עצמנו ואחרים בסכנה.

צריך לומר, זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להידבק מאנשים אחרים. שכן אנחנו צריכים לשמור על ריחוק חברתי, לשים מסכה ולחטא את הידיים שלנו אחרי שאנחנו נוגעים בחפצים ופריטים שונים. אך חיטוי של מבנה או אזור, יאפשר להשתמש בו בצורה בטוחה יותר.

חיטוי קורונה נעשה, כאמור, על ידי גורמי מקצוע מחברת זיסמן הדברות, בדרך כלל הוא נעשה במקומות בהם מתבצעים שימושים שונים לטובת הציבור, למשל, אנחנו יכולים לראות תהליכים מסוג זה, מתבצעים בבתי חולים, משרדים ציבוריים, משרדי ממשלה, מתחמים צבאיים ועוד.

 

כיצד מבצעים חיטוי בצורה נכונה

תהליך החיטוי איננו שונה מתהליכי חיטוי אחרים. ישנם חומרים מותאמים לצורך חיטוי קורונה, בין אם זה חיטוי מעובש או חיטוי מחומרים אחרים. התהליך מתבצע על ידי אנשים מוסמכים, אשר מגיעים למקום עם הציוד הנדרש, דואגים להרחיק ממנו אנשים שאינם קשורים לתהליך וכן בעלי חיים, שכן הם עלולים להיפגע, ואז הם מתחילים לפעול.

צריך לציין, תהליך החיטוי לא לוקח הרבה זמן, אך יחד עם זאת יש לבצע אותו בצורה קפדנית ונכונה, זאת על מנת שלא יווצר מצב שאזור מסוים לא יעבור חיטוי, ואז אנשים עלולים להידבק, בין אם זה כתוצאה ממגע או מדברים אחרים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תחזוקת אופני כושר – כל מה שצריך לדעת
החלטתם לקנות אופני כושר שיעמדו בסלון ביתכם ושעליהן תוכלו לנסוע כדי לשרוף קלוריות בסוף כל יום עבודה?...
קרא עוד »
אוק 03, 2020
אירוח בקיבוץ
הקיבוץ הוא יישוב קהילתי בו חיים יחד אנשים מכל העולם במקום אחד. זה המקום היחיד שבו אתה יכול לחיות...
קרא עוד »
אוק 12, 2022
אימון מכירות למוקדים – האם זה מוכיח את עצמו?
אם תסתכלו על עסקים שונים אשר בחרו להיעזר בשירותי אימון מכירות למוקדים אזי תוכלו לראות במהרה כי...
קרא עוד »
אוג 24, 2020