איך ייעוץ עסקי יקדם לך את העסק?

לא מעט בעלי עסקים, בוודאי הצעירים והטריים שביניהם, זקוקים לא פעם לייעוץ אשר יכול לקדם אותם בתחום שלהם באופן ספציפי ובעסקים בכלל. לשם כך אליהם לפנות אל אייל פז ייעוץ עסקי שיוכל לעזור להם.

אך לפני שהם מחליטים לעשות כך, הרי שעליהם להבין מדוע וכיצד ייעוץ עסקי יכול לעזור להם בשירותי ליווי עסקי ובקידום העסק. ברגע שיבינו את המשמעות של העניין, אז יהיה להם הרבה יותר קל לגשת לנושא וכן לתת בו אמון. הרבה פעמים, בעלי עסקים, מעדיפים שלא לקבל עצות מגורמים חיצוניים, בין היתר מתוך מחשבה שהם יודעים יותר טוב ואין שום סיבה להקשיב לגורם כזה או אחר.

לפני שנסביר כיצד ייעוץ עסקי יכול לעזור, צריך להדגיש כאן, שחלק משמעותי בתהליך קשור לשאלה, כיצד בעל העסק עצמו מתייחס אליו וכיצד הוא ניגש לעבודה עם היועץ. ככל שהוא יהיה יותר פתוח, מוכן יותר לקבל עצות ועזרה חיצוני, כך יש יותר סיכוי שאכן זה יצליח בסופו של דבר.

 

כיצד ייעוץ עסקי יכול לעזור לעסק?

נתייחס לנושא בשלוש נקודות עיקריות:

ראשית, יועץ חיצוני יכול לראות דברים שבעל העסק עצמו לא יכול לראות, בין אם זה בגלל חוסר הניסיון שלו ובין אם זה בגלל שהוא מעורב רגשית אז קשה לו יותר לראות אותם.

שנית, ייעוץ עסקי מקצועי יכול לספק כלים ורעיונות, כיצד לבצע חיבורים שונים שיכולים להטיב עם העסק. דברים שבעל העסק לא חשב עליהם או לא ידע כיצד לייצר אותם.

שלישית, מתוך הניסיון שיש ליועץ, הרי שהוא יוכל לספק עזרה ולהציג כלים שיכולים לעזור לבעל העסק, בפרט בנקודות שעלולות להוות מוקש בתהליך העבודה. באופן כזה, אפשר להתגבר על מכשולים ולעזור לעסק להתפתח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי הייטק – כך תבחרו נכון
לימודי הייטק הם נושא חם לעתיד העבודה. הסיבה לכך היא שלימודי ההייטק מתייחסים לתחומים רבים של עסקים...
קרא עוד »
דצמ 18, 2022
ביג שוט משתפים: 3 סיבות להשקיע בשוק ההון
חושבים על השקעה בשוק ההון? רוצים להרוויח הרבה כסף ולסחור בהצלחה? בואו וקראו מהן שלוש הסיבות שמסבירות...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
כל מה שצריך לדעת על הרמת חזה
נשים רבות בוחרות לאפשרות של הרמת חזה ללא ידע מספיק אודות ההליך עצמו. כיטם ושנן לא מעט אפשרויות...
קרא עוד »
יול 11, 2020