גיבוש צוות עובדים, הרעיונות שכולם אוהבים

יום גיבוש לעובדים, אמור להיות יום של כיף, הוא תורם לכך שצוות העובדים יכיר אחד את השני טוב יותר, וקיימות מגוון דרכים לגיבוש. כאן נכתוב על גיבוש צוות עובדים בשיטת ODT, הרעיונות שכולם אוהבים.

פעילות ODT

השם המלא למושג O.D.T  הינו Out Door Training. מדובר בפעילות הנעשית לא במקום העבודה אלא מחוצה לו. זוהי סוג של פעילות אשר הומצאה על ידי אנשי מקצוע כמו פסיכולוגים, ואף יועצים ארגוניים. כאשר העובדים אינם מגובשים, הדבר אף עלול להשפיע על עבודתם.

אקטיביים או פאסיביים?

בראש ובראשונה וכפי שנאמר, גיבוש צוות העובדים לא יתבצע במקום העבודה אלא מחוצה לו. אפשר גם לצרף את בן או בת הזוג, מה שיוסיף לאווירה המשפחתית. מדובר בהצגות, צפייה בסרטים, השתתפות בסדנאות, משחקי רצפה ועוד. אלה הן דרכי גיבוש עובדים הנקראים פאסיביים. לעומת זאת, קיים גיבוש צוות עובדים בו הם נוטלים חלק, משמע הם חצי אקטיביים. 

יתרון גיבש צוות עובדים

ישנם יתרונות רבים לגיבוש צוות עובדים, רעיונות שכל אחד יאהב אותם, ויש גם סוגי גיבוש הנחשבים לאקטיביים. כיף גדול לצחוק ביחד, האווירה הינה משוחררת, נטולת מעצורים, כך ניתן לחזור לעבוד עם אנרגיות חיוביות וטובות יותר.  

שיתוף פעולה

גם העובדים ייהנו מההיכרות עם שאר הקולגות לעבודה אותם לעיתים הם כלל אינם מכירים, קיימות משימות הדורשות שיתוף פעולה, והעובדים גם ייהנו מהאפשרות לתקשורת טובה יותר עם שאר חבריהם לעבודה. 

סוגים של סדנאות

קיימות סדנאות רבות כגון סדנאות בישול, סדנאות הנוגעות לשפת הגוף של העובדים הקשורות גם לתקשורת, מה שייסע לעובדים בהמשך דרכם. ההשקעה היא רבה, למנהלי החברות חשוב שהעובדים יגובשו, כל זאת באמצעות רעיונות שיפתיעו אותם וישמחו את כולם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל אחד יכול להשקיע עם טריא
רוצים להתחיל להשקיע את הכסף שלכם, אך אין לכם סכומים גדולים במיוחד? עם טריא אתם יכולים לעשות זאת בקלות...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020
חלוקת מגנטים
חלק זה דן בהפצת מגנטים על דלתות. הוא ידון כיצד ומדוע מופצים מגנטים אלו, והיעילות שלהם בשיווק. חלוקת...
קרא עוד »
יול 11, 2022
מהו תפקידם של עורך דין ומגשר גירושין
גישור גירושין הוא תהליך שבו מגשר צד ג' ניטרלי מסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמה מבלי לפנות לבית...
קרא עוד »
אפר 03, 2023