סירוס כלבים – האם זה מסוכן בזמן קורונה

כל מי שמחליט להביא כלב זכר הביתה, צריך לקחת בחשבון שיהיה עליו לסרס אותו, אלא אם כן הוא ירצה שהכלב שלו יכניס כלבות אחרות להריון, מה שכמובן יוביל לתוצאות שונות בעלות משמעות כלכלית ואחרת. כמו כן, בלי סירוס הרי שהכלב עלול למצוא את עצמו מתמודד עם בעיות בריאותיות שונות.

סירוס כלבים מתבצע כל השנה במרפאות של וטרינרים וכן בבתי חולים לחיות. בין היתר, זה מתקיים גם בתקופה זו של השנה, בימים בהם אנחנו מתמודדים עם מגיפת הקורונה. לפני שנסביר האם זה אפשרי והאם זה מסוכן, חשוב להבין מדוע דווקא בתקופה הזו, יש להתייחס לנושא זה.

ראשית, הרבה מאוד אנשים בוחרים לקחת כלב הביתה בתקופת המגיפה. בין אם זה בגלל שהם לבד, בין אם זה בגלל שהילדים בבית וזו הזדמנות טובה ללמד אותם כיצד מטפלים בחיות ואיך לוקחים אחריות עליהם, וכן יש הרבה מאוד אנשים שבוחרים לקחת כלב בשביל להציל אותו מהצפוי לו.

שנית, חשוב לדעת על כל הנושא, בהיבט הבריאותי והבטיחותי. אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עושים את הצעד הזה, מבלי שיש לנו דרך להגן על עצמנו בהיבטים אלה.

 

האם זה מסוכן?

ובכן, ברמת העיקרון, עבורנו זה לא מסוכן. שכן הווטרינר משתמש בכל מה שדרוש בשביל להגן על עצמו, והוא משתמש בכל מה שנדרש על מנת שהוא עצמו לא יעביר את החיידק הלאה.

כמו כן, על פי עמדת אגודת הווטרינרים העולמית, כלבים לא יכולים להידבק ולא יכולים להדביק. במידה והם יוכלו להידבק, עדיין הערכה היא שהסיכוי מאוד מאוד נמוך שיוכלו להדביק בני אדם. לכן אין סיבה לחשוש, להיפך, אפשר וצריך לבצע את הסירוס כמה שיותר מהר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הן השקעות אלטרנטיביות?
עם עליית האינטרנט וצמיחת המסחר האלקטרוני, יש ביקוש הולך וגובר להשקעות אלטרנטיביות. משקיעים מחפשים...
קרא עוד »
אפר 10, 2023
באילו מצבים עורך דין הוצאת דיבה יכול לסייע?
הרשת הפכה עם השנים למקום יפה שניתן לשתף בה הכל. יחד עם זאת, ישנם אנשים שמנצלים את הרשת החברתית להוצאת...
קרא עוד »
מאי 17, 2020
דברי חוכמה חיוניים להשקעות נדל"ן
ניווט בעולם השקעות הנדל"ן דומה לרוב למסע מבוך, רצוף סיכונים ועם זאת עמוס בתגמולים פוטנציאליים. כשם...
קרא עוד »
ספט 04, 2023