שירות משלוח חלב למשרדים – איך זה עובד?

שירות משלוח חלב למשרדים

מכירים את זה שאתם מגיעים לפינת הקפה אחרי שעות עמוסות בעבודה שבהם ניסיתם להספיק כמה שיותר עד לשעת ההפסקה המיוחלת? כל מה שאתם רק רוצים בשלב הזה זה להכין לכם כוס קפה רותח ומתוק עם חלב טרי ולשבת לשתות אותו עם כמה עוגיות. אך החלום נגוז במהירות כאשר אתם מגלים כי חסרים מוצרי מכולת בסיסיים, החלב במקרר נגמר ואף אחד לא טרח לעדכן אתכם, או לחילופין, לרכוש שקית חלב חדשה.

פינת קפה יש? צריך גם חלב

אז כן. גם אם יש בעסק פינת קפה, זה לא מספיק. צריך גם שהיא תהיה מאובזרת בכל מה שצריך בשביל שהיא תהיה יעילה ותשרת את העובדים כמו שצריך. אז מה שצריך להיות בפינת קפה זה כמובן מיחם מים חמים או מיניבר, קפה טעים ואיכותי, סוכר וסוכרזית והכי חשוב, לא לשכוח את החלב. בניגוד לשאר הדברים, החלב הינו מוצר שלא מחזיק מעמד להרבה זמן והתוקף שלו פג יחסית מהר. על כן, צריך לדאוג לאספקה שוטפת של חלב ואי אפשר לקנות כמות גדולה מידי מראש.

מי יקנה היום חלב? – הסוף לדילמה

הרבה עסקים פשוט עושים תורנות בין העובדים מי ילך לקנות חלב באיזה יום או לחילופין, קובעים שמי שמסיים את החלב בעת הכנת הקפה שלו, הוא זה שצריך לצאת למכולת הקרובה ולרכוש חלב חדש עבור העובדים הבאים אחריו. אבל, כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, זה לא תמיד עובד. פה זה שוכח, שם זה עמוס והשלישי, סתם לא בא לו לצאת מהמשרד הממוזג. אבל זהו, זה נגמר. מהיום לא צריך לדאוג יותר. מזמינים שירות משלוח חלב טרי למשרדים והם דואגים לכם לאספקה שוטפת של חלב.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איציק חביב: איך משקיעים בנדל"ן?
השקעות בנדל"ן הן קריטיות להצלחת העסק. ואחת הדרכים החשובות ביותר להשקיע בנדל"ן היא באמצעות חברת ניהול...
קרא עוד »
דצמ 31, 2022
השקעות נדל״ן בדובאי – זה משתלם
השקעה בנדל"ן בדובאי אכן יכולה להיות משתלמת, שכן העיר ראתה התפתחות מהירה וצמיחה כלכלית לאורך השנים. עם...
קרא עוד »
אוג 30, 2023
מודיעין עסקי
אחת המשימות החשובות עבור בית העסק שלכם היאט מודיעין עסקי. אחרי הכל, בדיוק כפי שהילד, בהיותו ישות...
קרא עוד »
ספט 01, 2021