איך תבחרו קבלן לפרויקט תמ"א 38 בבניין שלכם

קבלן לפרויקט תמ"א 38

מגורים בדירה ישנה הם מאוד לא כיפים, אז נכון אפשר לשפץ את הדירה אך זה יחייב אותנו להוצאה כספית גדולה שבסופה כלל לא בטוח כי הדירה שלנו תהיה טובה בהרבה וזאת עקב העובדה כי תשתית הביוב ותשתית החשמל ואף קירות הבית יישארו בדיוק באותו מצב. על רקע זה אנחנו חייבים לציין את תכנית תמ"א 38 ובייחוד את תכנית תמא 2 אשר מאפשרות לדיירים לקבל דירה חדשה לגמרי ללא כל הוצאה כספית וזהו יתרון עצום. אך בכדי להבטיח כי התכנית תצא אל הפועל בצורה הטובה ביותר שיש אנחנו צריכים לפנות אל קבלן ברמה הגבוהה ביותר שיש אשר יוכל לבנות על פי התכנית בצורה הטובה ביותר שיש. על כן אנחנו ממליצים לכם לעשות הכול בכדי לבחור את הקבלן הטוב ביותר והמנוסה ביותר בכדי שזה ישפץ את הבניין שלכם על הצד הטוב ביותר.

> חולונים? קראו על תמ"א 38 בחולון

נסו לקבל המלצות על הקבלן לפני שאתם בוחרים בו

אין ספק שככל שנבחר קבלן יותר טוב כך נוכל להיות בטוחים כי הוא יבצע עבודה יותר טובה וזהו משהו שאין עליו עוררין. אז כיצד נוכל להבטיח כי נבחר את הקבלן הטוב ביותר? אם כן דרך נהדרת לוודא כי תבחרו קבלן מושלם היא פשוט לקבל עליו המלצות מדיירים אחרים אשר הוא בנה בבניינים שלהם פרויקטים של תמא 38. כך תבטיחו כי הקבלן הוא גם מנוסה וגם מבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. שימו לב אנחנו ממליצים לכם מאוד לא להתעצל וללכת לראות את הבניינים שהקבלן בנה בהם וזאת בכדי להבטיח כי הוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וללא כל תקלות או בעיות.

שימו לב לטיב היחסים בין הקבלן ובין היזם

אם אתם רוצים לנהל את העניינים על הצד הטוב ביותר אתם צריכים לקחת בחשבון כי פעמים רבות הפרויקט נתקע בגלל ריבים בין הקבלן ובין היזם. על כן אנחנו ממליצים לכם לשים דגש על היחסים הללו ולוודא כי החוזה מגן עליכם מכל ריב כזה

> עקבו אחר עדכוני נדל"ן במגזין ההשקעות Tnews

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תמצאו חברת פריוריטי
מחפשים חברה שתוכל לספק לכם מענה ושירות מחשוב? רוצים לשלב בחברה מערכת פריוריטי או משכנת, ולא יודעים אל...
קרא עוד »
אוג 29, 2021
נועם 1 או תמי 4?
בשנים האחרונות ברי המים הפכו למוצר צריכה בסיסי כמעט בכל בית בישראל. הם מספקים לנו מים קרים או מים חמים...
קרא עוד »
יול 12, 2021
מה זה חשמל חכם?
חשמל חכם זהו חשמל שפועל באמצעות מערכת בית חכם. כלומר חשמל אשר ניתן לשלוט בו מרחוק ולהגדיר לו תכניות...
קרא עוד »
ספט 05, 2021