כמה עולים שירותי סיעוד פרטיים?

שירותי סיעוד פרטיים

אנשים נזקקים לשירותי סיעוד במצבים שונים כמו מצבי חיים זמניים בגלל תאונה או מחלה, או מצב סיעודי בגלל בעיות הזקנה המוכרות בשילוב מחלות שונות, פיזיות וקוגניטיביות. במקרים כאלה יש כמה אפשרויות לטפל בבן המשפחה, כמו: מוסד אשפוזי סיעודי, מחלקה סיעודית בדיור מוגן לקשישים או טיפול סיעודי פרטי בבית הקשיש. לכל אחת מהאפשרויות עלויות שונות והעלויות של מטופל סיעודי בבית הן כנראה היקרות ביותר משום שיש לדאוג לא רק למחיה אלא גם לשכירת מטפל סיעודי פרטי.

מי עובד בטיפול סיעודי פרטי?

את העבודה הזאת עושה בעיקר מטפל שהוא עובד זר, ולכך נוספת גם הביורוקרטיה של השגת אשרת העבודה לעובד זה לאחר התאמה שלו למשפחה ולקשיש, כמובן. לא תמיד זה מצליח ולא תמיד מוצאים את האדם המתאים ועל כך כבר נכתב רבות מחוויות של משפחות שונות בניסיון למצוא מטפל סיעודי פרטי שגם יאהב את המטופל שלו.

עלויות של שירותי סיעוד פרטי

שירותי סיעוד פרטיים לקשישים ולאנשים צעירים יותר שנזקקים לשירות כזה הוא עניין יקר למדי, משום שמלבד הציוד והתרופות ושירותים נוספים שנדרשים לטיפול באדם הסיעודי יש גם שכר של מטפל או מטפלת שחיים בדרך כלל עם הנזקק לו. השכר למטפל סיעודי יכול להגיע עד 8,000 ₪ בחודש, ואלה הוצאות שנלוות לשאר הוצאות המחיה והטיפול בקשיש. אם נוספות להם גם הסעות למקומות שונים לצורך טיפול ובדיקות ברכב מיוחד, ההוצאות עולות הרבה יותר.

מחירי סיעוד פרטי נוספים

אם רוצים לשכור מטפלת או אחות סיעודית פרטית לפי שעות ולשלב בטיפול המשפחה, המחירים נעים בין 80 ₪ לשעה לבין מאות שקלים לשעה לאחות פרטית. מחיר מחלקות סיעודיות ומקומות שמיועדים לסיעודיים נע בין 6,000 ₪ ל-15,000 ₪ לחודש, והטיפול והשהות שם כוללים את ההשגחה 24 שעות ביממה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך מבפנים להשקעות נדל"ן בגרמניה
יציאה להשקעות נדל"ן בגרמניה יכולה להיות מאמץ מתגמל עבור משקיעים המחפשים יציבות והזדמנויות צמיחה....
קרא עוד »
פבר 20, 2024
עורך דין התעמרות בעבודה
עורך דין התעמרות בעבודה הינו איש מקצוע בעל מומחיות בתחום המשפט העוסק בהגנה ואכיפה של זכויות...
קרא עוד »
נוב 01, 2022
לוכד נחשים בעמק חפר – פנו לאחד מומחה
מחפשים אחר שירותיו של לוכד נחשים בעמק חפר אשר יוכל להיות קשוב אליכם ולבצע את עבודת הלכידה במהירות רבה...
קרא עוד »
אוג 08, 2021