הכירו את תיאטרון הרחוב של איתמר שחקנים

תיאטרון הרחוב של איתמר שחקנים

מתכננים מסיבת יום הולדת, פורים או כל סיבה אחרת למסיבה? עצרו הכל, מצאנו עבורכם את האטרקציה הטובה ביותר בעיר: מדובר בצוות שחקנים מקצועי, שמלבד היותם שחקנים הם גם אמני ריקוד, נגינה, להטוטים ואקרובטיקה – והכל עם תלבושות ססגוניות, איפור מהאגדות, בובות ודמויות על קביים. נשמע לכם דמיוני? כנראה שפשוט עוד לא הכרתם את איתמר שחקנים, בקרו באתרם.

מה עושים שחקני תיאטרון הרחוב של איתמר שחקנים?

תיאטרון רחוב הוא למעשה שם כולל להרבה מאד סוגים של מופעים, שבדרך כלל האלתור הוא מרכיב מרכזי בהם. לפי הזמנת הלקוח (וטוב, גם לפי רצונם של השחקנים באותו רגע…) המופע יתמקד במסר שאותו מבקש המארגן להעביר, ובמפגש חד פעמי ומופלא עם אנשים רנדומליים מהקהל. בשונה ממפעילים אחרים ומהצגות מוכנות מראש, במופעי הרחוב הללו, צוות איתמר שחקנים יכול להחליט בעצמו מה יהיה התחום הפיזי של הבמה (ניחשתם נכון – הרבה פעמים לא מדובר ברמפה המוגבהת שנמצאת מול הכסאות), הוא מחליט מתי מתחיל ונגמר המופע, והוא גם מחליט מה בדיוק לגלם ולשחק.

לאילו אירועים מתאים תיאטרון הרחוב?

צוות איתמר שחקנים למעשה מגדיר מחדש את המושג 'אטרקציה', בהתאימו את התכנים לכל גיל ומצב שבו יתקיים האירוע (למשל רעיון מעולה לפעילויות לפורים) . המופעים יכולים להיות מותאמים לילדים או למסר חינוכי מסוים, והם יכולים לשלב גם קריאייטיב ומסרים שיווקיים באירועים עסקיים למבוגרים. ההתאמה לקהל נעשית באופן מושלם – הן בשיחה המקדימה עם מזמין השירות והן במעמד המופע עצמו, תוך הבנה מושלמת של הקהל ושל רצונותיו. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמופעים והלהטוטים של הצוות, ולראות בעצמכם מדוע מדובר בקבוצת המשחק המקצועית והמעניינת ביותר שקיימת כיום בארץ. ניפגש בשמחות!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד נמדדת חברת קידום אתרים טובה באמת?
תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב ומסועף וחברת קידום מקצועית תבצע עשרות פעולות שונות במהלך החודש...
קרא עוד »
אוג 15, 2021
גישה יעילה לאפליקציה: מי מרוויח ומי לא
בעידן הדיגיטלי של היום, היכולת לפתוח אפליקציות ביעילות יכולה להשפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
תור לדרכון אמריקאי – איך להתכונן לתור בשגרירות?
ממשלת ארה"ב מחפשת אנשים שיכולים לעמוד בדרישות של דרכון אמריקאי. על מנת להעפיל, על המועמדים להיות מעל...
קרא עוד »
ינו 04, 2023