סנטרית לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר

סנטרית לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר

מתיחת פנים, היא הליך המתבצע בניתוח קוסמטי שמטרתו להעניק מראה צעיר יותר לפנים. ניתוח זה, מעצב מחדש את החצי התחתון של הפנים על ידי הסרת עודפי עור הפנים. עברתם ניתוח כזה? הנה מה שאתם צריכים להכיר מהיום..

סנטרית לאחר ניתוח מתיחת פנים וצוואר

ניתוח מתיחת פנים, יכולה להדק את העור הרופף והתלוי סביב קו הלסת שלכם. ניתוח זה, יכול גם להסיר קמטים עמוקים סביב הפה והאף, ועודפי עור תלויים כמו גם שומן הנמצא מתחת לסנטר ובצוואר.

ההליך, יכול גם להדק את הרקמות הבסיסיות, והוא עשוי להיות משולב עם ניתוח לשיפור המצח, הלחיים, הגבות והעפעפיים. ניתוח זה, יחייב את העוברים אותו לחבישת סנטרית מתאימה. סנטרית לפנים מתאימה לאחר ניתוח, ניתן למצוא ברשת ובחנויות הפארם השונות.

מהי מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים, נעשה בדרך כלל בהליך חוץ. הוא עשוי לכלול הרדמה מקומית ותרופות הרגעה או הרדמה כללית. ההליך, יכול להימשך בין שעתיים לחמש שעות, והאדם העובר אותו, יכול בדרך כלל, לחזור הביתה באותו יום לאחר הניתוח.

במתיחת פנים מסורתית, המנתח מבצע חתך בקדמת האוזן, המשתרע עד לשיער או לקו השיער וכן מאחורי האוזן לתוך הקרקפת הנושאת שיער.

איך זה עובד?

המנתח מרים את העור משרירי הפנים והשומן העמוקים יותר, מושך בעדינות את העור לכיוון מעלה ומסיר את עודפי העור. ניתוח זה, עשוי להדק את הרקמות העמוקות יותר של הפנים.

חתך קטן, או כל חתך אחר, עשוי להיעשות מתחת לסנטר כדי להדק את העור ורקמות עמוקות יותר של הצוואר. לאחר מכן, הרופא סוגר את החתכים עם תפרים ואולי עם סיכות. זהו הליך שאינו כואב ורבים עושים אותו. בדקו מוצרים של חברת איסבלה הנדרשים לעיתים לאתר ניתוח.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הטבות במשכנתא להורים יחידנים
הטבות משכנתא הן דרך מצוינת לעזור להורים יחידניים לחסוך כסף. בהתאם למדינה, הורים יחידים יכולים לקבל...
קרא עוד »
אוק 26, 2022
אוהלים לאחסנה
בחיפוש אחר פתרונות לאחסון ציוד ולוגיסטיקה. אוהלים לאחסנה הם הפתרון המושלם עבורכם. אספנו עבורכם מספר...
קרא עוד »
אפר 07, 2021
ייעוץ מס שבח – כל מה שצריך לדעת
רבים מעוניינים לדעת מדוע חשוב לפנות אל מומחה המציע ייעוץ מס שבח אם הם יכולים לקרוא אודות מס שבח...
קרא עוד »
פבר 26, 2022