למה גם עבורכם דירה להשקעה זו אפשרות טובה?

אתם עובדים הרבה יותר מידי שעות בכל יום ולא באמת מצליחים לשפר את המצב הכלכלי שלכם? הצלחתם לחסוך לא מעט כסף ואתם תוהים מה כדאי שתעשו בו? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על דירה להשקעה. האמת היא, שדירה להשקעה היא משהו שרבים מאתנו מתעניינים בו. יש אומנם אפשרות להשקיע גם בשוק ההון, ולא מעט אנשים עושים זאת, אך בפועל, נדל"ן זה עסק בטוח יותר. זה נכון במיוחד בישראל, שכן בישראל כמעט תמיד מחירי הנדל"ן נמצאים בעליה. משמעות הדברים היא שאם תשקיעו היום X בדירה כלשהי, מהר מאוד הסכום יעלה ויגדל פי כמה. 

איך בוחרים באיזו דירה כדאי להשקיע? 

האמת היא, שדירות שונות להשקעה נמצאות בכל הארץ. לכן ברור מדוע אתם לא לגמרי יודעים באיזו דירה להשקעה כדאי לבחור. זו משימה לא פשוטה במיוחד אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים ברצינות על האפשרות הזאת, כי מה אתם יודעים על התחום הזה? אחד מהדברים שהכי חשוב להבין, זה שדירות להשקעה שונות מדירות למגורים. כלומר, כאשר אתם מגיעים לראות את הדירה, אתם לא צריכים לדמיין את עצמכם חיים בה, אלא עליכם לנסות להבין האם היא אטרקטיבית. האם יהיה לכם קל ופשוט להשכיר את הדירה? וכמה תשואה היא יכולה להניב לכם בשנה? חשוב מאוד לבדוק עוד כמה נתונים כאשר אתם חושבים ברצינות על קניית דירה להשקעה. למשל, האם יש בקרבת מקום סטודנטים או אנשים אחרים שירצו לשכור אותה? והאם מדובר על דירה שנמצאת במקום שבו השירותים לתושבים נוחים? מעבר לכל אלה, כמובן שאם אתם חושבים ברצינות על קניית דירה להשקעה, אתם צריכים גם להבין כמה כסף יש לכם. על כמה עומד ההון העצמי שלכם? וכמה משכנתא תוכלו לקחת מהבנק? 

ניהול הנכס – איך תעשו את זה נכון? 

לבסוף, אם אתם חושבים לקנות דירה לצורכי השקעה, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את ניהול העסק. איך באמת עושים את זה? אתם הרי לא רוצים להגביל את עצמכם ולקנות דירה במקום שקרוב אליכם, שכן גם ערים אחרות, ואולי אפילו מדינות אחרות, יכולות לבוא בחשבון לצורכי השקעה. לכן חשוב לדעת שיש היום חברות שיכולות גם לנהל עבורכם את אותם נכסים. שווה לבדוק את האפשרות הזאת לעומק, כי בסופו של דבר, ניהול נכס זה לא עניין של מה בכך. אם אתם כבר משקיעים רצוי שתעשו זאת כמו שצריך ורצוי שתפקידו את משימת ניהול הנכס בידי הטובים ביותר. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתא הפוכה
משכנתא הפוכה היא הדרך שלנו לומר לכם, אנשי גיל הפנסיה ומעלה, תודה. תודה על כל השנים שעבדתם, השקעתם...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
אנשי עסקים? כך דרכון אירופאי יסייע לכם!
בשנתיים האחרונות הבהלה לדרכון האירופאי בעיצומה, זאת בשל העובדה שמחזיקי הדרכון זכאים ליתרונות רבים –...
קרא עוד »
אפר 01, 2020
קורס שוק ההון
הקורס “שוק ההון” מיועד הן לסטודנטים והן לאנשי מקצוע שרוצים ללמוד על השווקים הפיננסיים. הוא מכסה...
קרא עוד »
ספט 16, 2022