יועץ ביטוח – מהי הכשרתו בעצם?

יועץ ביטוח

אנשים רבים לא מכירים את הנבדלים הרבים בין סוכני הביטוח לבין יועצי הביטוח. על כן חשוב להדגיש ולומר כי סוכני הביועץ ביטוח – מהי הכשרתו בעצם?יטוח עובדים עם חברות ביטוח שונות ומייצגים את צורכי החברות לפני צרכיו של הלקוח. לעומת זאת יועצי הביטוחים עובדים לשירותו של הלקוח בלבד במטרה להצליח להוזיל לו עלויות שהוא משלם שלא לצורך. כיום יש לא מעט אנשים אשר נדרשים לשלם כפל ביטוחים ללא כל צורך בכך. תשלומים אלה יכולים להצטבר לסכומים אדירים במרוצת השנים אותם אנשים רבים מוציאים על ביטוחים לשווא. יועצי הביטוחים יודעים כיצד לזהות את כל כפלי הביטוחים והתשלומי הרבים שלא לצורך ולמנוע מלקוחותיהם להמשיך לשלמם. על כן, במידה וגם אתם מרגישים שעלויות הביטוחים שלכם גבוהות מידי, חשוב לדעת כי יועצי הביטוחים המקצועיים ידעו לסייע לכם בכל הנדרש בתחום זה. 

 

יועצי ביטוחים משרתים את הצרכים שלכם!

כל שנותר לכם לעשות זה לבחור נכון את יועץ הביטוחים מצוות היועץ שלי אשר יבדוק עבורכם את כל הנושא. לא מעט אנשים שבדקו את ביטוחם הופתעו לגלות כי הם משלמים במשך שנים ארוכות תשלום עודף ללא כל צורך. בדיוק לשם כך נועדו יועצי הביטוחים. יועצים אלה מצליחים לחסוך עשרות אלפי שקלים מידי שנה לאלפי אנשים מאושרים אשר הבינו זאת מעט מאוחר מידי. לכן, מומלץ בחום להסתייע בשירותיו של יועץ ביטוחים מקצועי אשר ידע להעניק לכם שירות מקיף במיוחד. שירות זה כולל את כל הבדיקות הרלוונטיות במטרה לזהות תשלומים עודפים שלא לצורך. 

 

הליך פשוט ונטול בירוקרטיה ארוכה ומייגעת

חשוב להדגיש כי לא מדובר בהליך בירוקרטי ארוך ומייאש אלא במספר שלבים בודדים שתידרשו לעבור על מנת לסיים את התהליך כולו. שלבים אלה לא יצריכו מכם המתנות ארוכות ומילוי טפסים רבים כפי שנהוג בלא מעט שירותים דומים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי נצטרך לבצע ניתוח סטטיסטי?
מתי צריך ניתוח סטטיסטי? אפשר לענות על כך במגוון דרכים. למשל, ניתוח סטטיסטי הוא חלק חשוב מאוד בכל עסק....
קרא עוד »
אוק 31, 2022
כל מה שתרצו לדעת על פיצויים לניצולי שואה
מתוקף הרדיפה על בסיס אתני שחוו ניצולי השואה, במקרים רבים הם זכאים לקבלת פיצויים ממדינות המוצא שלהם....
קרא עוד »
ספט 21, 2020
ייעוץ מס שבח – כל מה שצריך לדעת
רבים מעוניינים לדעת מדוע חשוב לפנות אל מומחה המציע ייעוץ מס שבח אם הם יכולים לקרוא אודות מס שבח...
קרא עוד »
פבר 26, 2022