מקומות מעניינים שלא כדאי לפספס בטיול לסין

טיול לסין

סין היא מדינה ענקית. מתגוררים בה כחמישית מכל תושבי כדור הארץ! המדינה היא בעלת היסטוריה מפוארת. נמצאים בה אתרים היסטוריים רבים, כפרים אוטנטיים, אתרים ארכיאולוגיים והרבה חדש שמשתלב עם ישן.

עם השנים הופכת סין ליעד תיירותי המושכת תושבים מכל העולם לבקר במדינה המרתקת. נמנה להלן מספר מקומות שממש לא כדאי לכם לפספס כשאתם מגיעים לאזור.

 

נופים מרהיבים, היסטוריה מכובדת, תרבות עשירה כל אלו הופכים את סין ליעד הכי מרתק בכל האזור של המזרח הרחוק. מדובר במדינה ענקית ממש. היא שווה בגודלה כמעט לכל אירופה! בכל אחד מהמחוזות בסין ניתן ליהנות מחוויות ייחודיות, הן קולינריות והן תרבותיות.

תרמילאים רבים יוצאים אליה ולא תמיד ממש מכוונים למקום ספציפי. הכירו מעט מהאתרים.

החומה הסינית

כדאי להכיר את החומה הסינית. היא אחת משבעת הפלאים שהעולם העתיק מציע. מדובר על מעל 6,000 ק"מ אבן עם היסטוריה ארוכה של שושלות סיניות שהתחלפו עם השנים. מדובר באתר תיירות פופולארי במיוחד.

העיר האסורה

מדובר בעיר שהייתה אסורה לכניסה והיא שימשה רק את בני משפחת המלוכה. העיר נבנתה בבייג'ינג בתחילת המאה ה – 15 והיא שימשה את שושלת המלוכה מינג וצ'ינג. העיר בנויה אולמות אולמות ושם קבלו הקיסרים פניות מהעם וניהלו משם את השלטון. ארבעה שערים לה לעיר האסורה היא מוקפת בחומה ובפיר מלא במים. המבנים ברובם משוחזרים או חדשים בעקבות שריפות שהיו במקום.

ארמון הקיץ בביג'ינג

בתוך גבולות העיר בייג'ינג שוכן ארמון הקיץ והוא מהווה עדות למקום הבילוי אשר שימש את משפחת המלוכה בתקופת הקיץ. בשנת 1988 שיפצה הקיסרית האלמנה צישי את הארמון שנהרס בעקבות מרד האופיום. היא ניהלה שם אורח חיים קיסרי לכל דבר במהלך חודשי הקיץ. היא כלאה בארמון את בנה הקיסר למשך 10 שנים עד למותו. היא מתה יום אחריו ומאז נזנח הארמון שוב עד שהוא שופץ בשנת 1949.

בגן ישנו מסדרון בארוך של 728 מטר! המסדרון מעוטר במעל 800 ציורים.

ישנם עוד הרבה מקומות בסין. לפני שאתם נוסעים, עשו מעט שיעורי בית באתר https://chineseinisrael.com/ כדי שלא תפספסו את המקומות השווים באמת!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קרש חיתוך בוצ׳ר – כיצד קונים קרש בצורה נכונה
אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך הכנה והגשת בשר לסועדים, בין אם זה במסעדה ובין אם זה בארוחה ביתית,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021
עכביש קפצן
העכביש הוא טורף שניזון מחרקים ובעלי חיים קטנים אחרים. יש להם בדרך כלל שמונה רגליים כדי לעזור להם לנוע,...
קרא עוד »
מאי 22, 2022
מקסם את ההשקעות שלך: מה זה משכנתא מדרגה שניה
מקסום ההשקעות שלך הוא היבט מכריע בתכנון פיננסי על מנ להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר. תחום אחד שבו אנשים...
קרא עוד »
פבר 22, 2023